Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:49:31 GMT

همدان| گاز ۱۰ روستای نهاوند قطع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۱۳۰۶

همدان| گاز ۱۰ روستای نهاوند قطع شد

رئیس شرکت گاز نهاوند گفت: به دنبال بارش‌های اخیر و اصلاح جاده تخریب شده تیغه گریدر راهداری با لوله گاز در کنار جاده باعث قطع گاز ۱۰ روستای بخش مرکزی نهاوند شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

احمد ناصری رئیس در گفت‌و‌ گو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار داشت: به علت برخورد گریدر اداره راهداری با لوله گاز 10 روستای شهرستان نهاوند که شامل تازناب‌ها، محمدآباد علیا و سفلی، راوند و رود حسن است دچار قطعی موقتی گاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به‌محض مطلوب شدن شرایط آب‌و هوایی و تخلیه منطقه از آب عملیات تعمیرات برای وصل گاز این روستا‌ها انجام می‌شود.

ناصری افزود: برای جلوگیری از مشکلات بعدی و رفع خطر از منطقه فعلا تا مساعد شدن هوا و تخلیه کامل آب محل گاز این مناطق قطع است.

وی عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر به بعضی از مناطق و خدمات رسانی این شرکت خسارت‌هایی را وارد کرده است که میزان خسارت هنوز بر آورد نشده است.

آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در خیابان‌های سنندج به روایت تصویراقدامات لازم برای کنترل سیلاب رودخانه‌ها در گیلان انجام شدسیلاب فرودگاه لرستان را در برگرفت؛ باند و سطوح پروازی در تسخیر سیل

 19 روستای نهاوند بدون برق هستند

 رئیس اداره برق نهاوند نیز  گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند 19 روستای بدون برق داریم که این روستاها شامل هشت روستا در بخش خزل، هشت روستا در بخش مرکزی و سه روستا در بخش زرین‌دشت است.

رضا شیردره اظهار داشت: برق تمامی روستاهای بخش خزل نهاوند که در جریان بارندگی های امروز قطع شده بود که خوشبختانه با تلاش پرسنل اداره برق و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق نهاوند و خزل بیشتر روستاهای حوزه بخش خزل نهاوند برق‌دار شدند.

وی تصریح کرد: بخش اعظم برق شهر نهاوند نیز وصل شد و برق تعدادی از روستاهای حوزه جاده بروجرد، بخش زرین دشت، گیان و خزل قطع است.

شیردره افزود: در حال حاضر روستاهای ازنهری، گنبد کبود و جعفر آباد بی‌برق هستند و جاده مسدود و ادامه کار فعلا مهیا نیست.

وی علت قطعی برق روستاهای برجک، عشوند و بانه سره را شکستگی هشت اصله پایه فشار متوسط عنوان کرد و گفت: 25 اکیپ بی‌وقفه در تلاش برای رفع مشکلات قطع برق هستند در شهرستان هستند و تلاش خواهیم کرد که قسمت زیادی از برق مناطق قطع شده تا پایان امروز وصل شود.

رئیس اداره برق نهاوند بیان کرد:  تمامی پرسنل اداره برق نهاوند و پیمانکاران این اداره در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت بروز مشکل در سیستم توزیع برق در کمترین زمان ممکن مشکل رفع می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهرام اسدی بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

اسدی افزود: هدف گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف گذاری اولیه رقم خورد.

وی یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد