Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید علاقمندان روز دوشنبه در حاشیه سفر به سمیرم به همراه استاندار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عمده خسارت ها به شبکه های برق، پست ها و تاسیسات زیر ساختی این شرکت وارده و بیشترین میزان خسارت در بخش توزیع در شهرستان فریدونشهر و روستاهای پشت کوه دوم این خطه گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: به غیر از دو روستای پشت کوه دوم فریدونشهر همه مناطق و موارد خسارتی گزارش شده در کمتر از شش ساعت برقدار شدند و مشکل آنها حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقمندان با بیان اینکه امروز شاهد قطع برق روستای دشت بال بخش پادنای سمیرم هستیم، افزود: تلاش کارکنان شرکت برق سمیرم برای وصل مجدد برق به علت تخریب پل ارتباطی به روستا هنوز نتیجه بخش نبوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه اکنون چند روستای شهرستان نایین هم به علت شکستگی تیرهای برق بر اثر طوفان شدید امروز بدون برق هستند، تصریح کرد: بقیه مناطق شهری و روستایی استان مشکلی در تامین برق و روشنایی ندارند.
شهرستان سمیرم دارای سه دستگاه پست 20/63 کیلو ولت و 11 هزار و50 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و 920 دستگاه ترانسفورماتور است.
همه 120 روستای بالای20 خانوار این شهرستان از نعمت برق بهره مند هستند.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
سیل تاکنون افزون 2 هزار و 600 میلیارد ریال به بخشهای مختلف استان خسارت وارد کرد که این رقم با ادامه بارندگی ها و وقوع طوفان امروز در استان افزایش خواهد یافت.
7147/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اصفهان اصفهان برق سیل شهری و روستایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛   رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردستان با اشاره به پایش کامل بافت تاریخی زواره از سیل اخیر گفت: با ورود سامانه بارشی در روز سه‌شنبه به استان اصفهان، شهرستان اردستان بارش فراوانی را تجربه کرد به‌گونه‌ای که میزان بارش در زواره در کمتر از یک روز به ۲۷ میلی‌متر رسید
نرگس بهشاد ادامه داد: با توجه به گستردگی بافت تاریخی زواره، این حجم سنگین بارندگی در کوچه‌ها و معابر زواره روان و باعث وقوع سیل و آب‌گرفتگی در بخش‌هایی از این شهر شد.


به گفته وی بررسی‌ها حاکی است تنها دو مورد تخریب در بافت تاریخی زواره اتفاق افتاد که خوشبختانه این خانه‌ها بدون ارزش تاریخی بوده است.
بارندگی روز گذشته باعث شده دریاچه وسیعی در کویر دق سرخ زواره تشکیل شده است.
شهر زواره با بیش از هشت هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۴ کیلومتری شمال شرقی اردستان قرار دارد.
شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان با برخورداری از ۶۷ اثر ثبت ملی، یک اثر ثبت جهانی، ۲ بافت تاریخی و ۷۸ محوطه باستانی در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

دیگر خبرها

  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد