Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@23:47:46 GMT

ایسما: چیزی شبیه نژادپرستی هم در استقلال ندیدم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۲۴۸

ایسما: چیزی شبیه نژادپرستی هم در استقلال ندیدم

دو بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال اتفاقاتی را که در رختکن این تیم در بین دو نیمه دربی تهران رخ داد، فوتبالی خوانده و وجود هرگونه برخورد نژادپرستانه از سوی آبی‌پوشان را رد کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از صحبت‌های مطرح شده در خصوص اتفاقات دربی، ایسما و پاتوسی دو بازیکن استقلال در گفت‌وگوی تصویری با سایت باشگاه استقلال، در همین خصوص توضیحاتی دادند که در ادامه می‌خوانید:

ایسما در این مورد گفت: هر اتفاقی که در رختکن افتاد، فقط مسائل فوتبالی بود که می‌تواند برای هرکسی اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ صحبتی هم در مورد رنگ و مسائل نژادی و شبیه اینها مطرح نشد. هیچ‌کس در باشگاه استقلال صحبتی در مورد مسائل نژادپرستی مطرح نکرده است. همه ما را دوست دارند و ما نیز همه را دوست داریم. هیچ وقت چیزی هم شبیه آن (نژاد پرستی) ندیدم. اتفاقی هم که افتاد، فوتبالی بود و حالا ما باید با هم باشیم، زیرا افراد بسیاری هستند که می‌خواهند ما را جدا کنند. پس ما باید با هم باشیم و ادامه بدهیم.

پاتوسی هم اظهار داشت: فکر می‌کنم این فقط یک سوءتفاهم بود و می‌دانیم شکست در دربی ناراحت‌کننده است. ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام می‌دهیم. ما رابطه خوبی با بازیکنان ایرانی داریم و هیچ چیز در مورد مسائل نژادپرستی نبود و فقط یک سوءتفاهم فوتبالی بود که پیش آمد و الان همه چیز خوب است و حل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال فوتبال ایسما پاتوسی نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!

سرمربی پی‌اس‌جی معتقد است تیمش می‌توانست بارسلونای 11 نفره را نیز از پیش رو بردارد.

طرفداری | لوئیز انریکه در خصوص صحنه اخراج رونالد آرائوخو اظهار نظری نکرد.

دیدار جذاب تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا برای پاری سن ژرمن کافی بود تا به بازی بازگردد و به لطف درخشش عثمان دمبله و کیلیان ام باپه جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد.

لوئیز انریکه در مصاحبه بعد از بازی ابراز امیدواری کرد دیگر با بارسلونا روبرو نشود. لوچو هم‌چنین خاطرنشان کرد پاری سن ژرمن می‌توانست حتی بارسای 11 نفره و با حضور رونالد آرائوخو را نیز شکست دهد. انریکه در این خصوص گفت:

صعود با عبور از بارسلونا؟

من به این تیم افتخار می‌کنم. برای من که سابقه مربی‌گری در بارسلونا را دارم، این پیروزی کار آسانی نبود. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد! شما باید منتظر روزی باشید که همه چیز تغییر کند ... و امروز، همان روز بود. می‌خواهم بازیکنانم درک کنند که پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن چه معنایی دارد.

ام باپه و ویتینیا؟

ام باپه از ابتدا تا انتهای بازی یک رهبر واقعی بود. ویتینیا و هم‌چنین عثمان دمبله نیز بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. 

تاثیر اخراج آرائوخو؟ 

حتی اگر آرائوخو کارت قرمز نمی‌گرفت، باز هم می‌توانستیم برنده شویم. با 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن، باز هم قادر به پیروزی بودیم، فقط نمی‌توانم آن را ثابت کنم!  بیش از 

 اخراج آرائوخو درست بود؟

[صحنه را] ندیدم! 

پیامی پس از این پیروزی شیرین؟ 

همه ما را حذف شده می‌دانستند، به جز هوادارانی که به این‌جا آمدند. حال ما در تمام رقابت‌ها زنده هستیم. این پیروزی را به 3000 هواداری که بارسلونا آمدند، تقدیم می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • همچون رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!