Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با تأکید بر تحت کنترل بودن خروجی و ورودی‌های سدهای دو استان تهران و البرز گفت: در سد لتیان خروجی رودهای جاجرود و نمرود باز شده و برای تداوم این وضعیت مقرر شده تا به میزان نیم متر بر ثانیه خروجی دبی سد کرج نیز باز شود. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران با تأکید بر شرایط مطلوب سدهای استان‌ تهران و البرز اظهار داشت: در 24  گذشته با وجود بارندگی‌های سنگینی که وجود داشت اما خروجی و ورودی‌های سدهای کرج، لتیان و سایر سدهای استان تهران کاملاً تحت مدیریت هستند و به مردم توصیه می‌شود به شایعات توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سد لتیان خروجی رودهای جاجرود و نمرود باز شده اما کاملاً شرایط تحت کنترل است و برای تداوم این وضعیت مقرر شده تا به میزان نیم متر بر ثانیه خروجی آب سد کرج باز شود.

استاندار تهران افزود: رودخانه کرج به صورت مدیریت شده در غرب استان در حال جاری شدن است و دو شعبه این رودخانه یعنی  شادچای و سالور در حوضچه‌های غرب استان با وسعت 70 هکتار ذخیره می‌شود.

تهران| گردشگران از سفر به شمیرانات، لواسانات و رودبار قصران اجتناب کنندتهران| احتمال تخلیه روستاهای حاشیه رودخانه دلیچایی؛ نیروهای امدادی آماده‌باش هستندبارش شدید در تهران تا ساعت 17 ادامه دارد/پیش بینی رگبار و رعد و برق در ساعات پایانی امشب

محسنی بندپی همچنین با اشاره به ریزش سنگ و انسداد جاده در منطقه کن تصریح کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل راهداری در محل حاضر شدند اما در حال حاضر جهت احتیاط در این منطقه  محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: حضور مستمر مسئولان استان در 4 منطقه مدیریت بحران سبب شد که شاهد هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران نباشیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران در حوزه روددره‌ها و مسیل‌ها حضور مداوم داشته و مسیر آب‌های ورودی را برای جلوگیری از هرگونه انسداد و وجود موانع احتمالی مورد رصد قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ حادثه رانندگی در ورودی اردبیل از سمت آستارا، عصر امروز باعث برخورد دو خودروی سواری شد.
در این حادثه حوالی ساعت ۱۷ امروز خودروی سواری پژو پارس به دلیل سرعت بالا و بی دقتی پس از عبور از روی تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی در ورودیِ اردبیل، مقابل صداوسیما با خودروی پرایدِ پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد، و به شدت به سمت پیاده رو پرتاب شد و با جدول بتونی و آهن آلاتی در آن مکان برخورد کرد.
بر اثر این برخوردف بدنه خودرو سمت راننده خودروی پژو پارس دچار فرو رفتگیِ شدید شد، اما راننده آسیب جدی ندید. سواری پراید هم دچار خسارت شد.
به گفته کسبه محلِ حادثه این چندمین حادثه رانندگی در این محدوده است و دلیل آن علاوه بر سرعت غیرمجاز و سهل انگاری برخی رانندگان، نبود سرعت گیرِ استاندارد در انتهای تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • کنترل و نظارت بر خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافر البرز
  • بارش‌ها در ایران ۲۱ درصد کاهش یافت/کاهش ۱۷ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل
  • ۶۴ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شده است
  • ترافیک روان در محورهای ورودی و خروجی شهرستان رودسر
  • ثبت بیش از ۳۷۲ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ترافیک در مسیر ورودی و خروجی مشهد پرحجم است