Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بازدیدهای نظارتی تیم مدیریتی خدمات پس از فروش ایران خودرو از روند اجرای طرح جشنواره خدمات نوروزی این شرکت، شهرهای کرمان، رفسنجان، مهریز و یزد میزبان مدیران ارشد این شرکت شد.

این تیم مدیریتی از روزهای نخست سال جدید به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به شهرهای مختلف کشور سفر کرده و با حضور در نمایندگی‌ های مجاز ایران خودرو در شهرهای مختلف استان های سیستان و بلوچستان، البرز، قزوین، زنجان، گلستان ، تهران و خوزستان در جریان ارائه خدمات به مسافرین نوروزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، تیم مدیریت خدمات پس از فروش این بار به استان های کرمان و یزد سفر کرده و از نزدیک به بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.

در این بازدیدها که با هدف بررسی وضعیت خدمت رسانی به مشتریان و یکسان ‌سازی ارائه خدمات در سراسر کشور و همچنین بهبود فرآیندها انجام می گیرد ، نمایندگی های مجاز در دورترین استان ‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نزدیک بر نحوه خدمت ‌‌رسانی آنها نظارت می شود. همچنین بررسی مشکلات نمایندگی ها و ابلاغ برنامه‌های نوین در راستای ارتقای شبکه خدمات طرح‌ریزی نیز به شبکه ارائه شده است.

براساس این گزارش، جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۶ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد و در این مدت ۲۶۵ نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و ۱۲۲ فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به هموطنان خدمت‌رسانی می کنند.

شایان ذکر است میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران با ۳ درصد کاهش به ۲۴.۴۹ دقیقه رسیده که این موضوع یک رکورد جدید به شمار می آید. همچنین مدت زمان انجام تعمیرات به طور متوسط در ۱.۲ روز و کاهش ٣٢درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه رسیده است.

گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به شرایط جوی و بحران حاصل از سیل اخیر اکیپ های امدادی فوق ‌العاده‌ای را علاوه بر نیروهای فعال در جشنواره نوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیل ‌زده به مناطق مختلف کشور اعزام کرده و این اکیپ‌ها همچنان برای ارایه هر گونه خدمات در این شهرها مستقر هستند‌.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین‌ماه به ۲۷۶ مصدوم ۷۴ حادثه خدمت‌رسانی شده است، انتقال ۴۲ مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی ۱۷۴ نفر و امدادرسانی به ۱۳۲ نفر از جمله خدمات امداد و نجات است که در این مدت در ۱۵ پست ثابت و ۱۳ پست سیار فعال هلال احمر ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در این مدت ۱۱۳ نفر به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر مراجعه کرده‌اند، گفت: علاوه بر اینکه ۱۳۲ نفر از خدمات مراکز توانبخشی و ۶۹۲ نفر از داروخانه جمعیت هلال احمر استفاده کرده‌اند.

ووی با اشاره به فعالیت ۶۸ مرکز در قالب طرح خدمات یکپارچه نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان گفت: این خدمات علاوه بر ۳۰ پایگاه ثابت امداد و نجات، در هفت پست موقت امداد و نجات، دو تیم توانا، ۲۵ مرکز پاسخگویی اضطراری، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد هوایی و یک تیم آنست ارائه می‌شود.

ذاکریان با بیان اینکه ۱۰۲۳ تیم نوروز امسال فعال هستند، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی این تیم‌ها شامل ۱۱۴۴ نفر روز پرسنل، ۷۰۴ نفر روز امدادگر، ۱۲۳۲ نفر روز نجات گر و ایثار و ۱۰۱۲ داوطلب تخصصی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ۲۷۷۵ نفر روز در بخش جوانان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی ۳۶۳۵۱ نفر از مسافرین، مشارکت ۱۶۵۹۱ نفر در پویش بهرفت (بهینه کردن رفتار ترافیکی)، ایمنی سازی ۱۳۵۲ مکان و ارائه ۲۹۸۲ نفر خدمت امدادی وکمک‌های اولیه را از جمله خدمات این حوزه برشمرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۷۳۹ کودک از فضای دوستدار کودک این ایستگاه‌های استفاده کرده‌اند گفت: سنجش مخاطرات پیشگیری شده مانند فشارخون برای ۷۵۹۹ نفر، ارائه خدمت آموزش مهارت‌های امداد وکمک‌های اولیه به ۷۸۷۱ نفر و توزیع ۲۷۳۳ بسته افطاری از دیگر خدمات ارائه شده در این ایستگاه‌ها بود.

ذاکریان با اشاره به فعالیت ۷۸۷ نفر روز در قالب کمیته داوطلبان گفت: هشت هزار و ۶۷۹ بهره‌ور از طرح‌های مروجین سلامت، پویش هلال رحمت، مرهم زائر، پویش بشر دوستی و… بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش‌های مخاطرات، احیای قلبی، مسمومیت و … در ۱۶۴ ایستگاه انجام شده است خاطرنشان کرد: توزیع ۱۸۰۹ بسته فرهنگی، برگزاری ۹۷۹ مسابقه و توزیع بیش از هشت هزار نسخه کتابچه، پوستر و بروشور از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در این مدت است.

کد خبر 6062956

دیگر خبرها

  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • بازدید استاندار تهران از ستادهای نوروزی خدمات سفر غرب این استان
  • ۴۷۹مورد ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی در شش ایستگاه سلامت استان همدان
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • نظارت میدانی استاندار مرکزی بر روند خدمات‌رسانی امدادگران هلال‌احمر