Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:06:01 GMT

کشف انبار احتکار پیاز در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۷۰۲

کشف انبار احتکار پیاز در شیراز

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از تشدید نظارت‌ها در راستای کنترل قیمت پیاز و سیب زمینی خبر داد و گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صمت از سردخانه‌ها و میادین میوه و تره بار بازرسی مداوم دارند که در صورت مشاهده هر گونه اقدامی اعم از احتکار یا گرانفروشی این دو محصول با متخلفان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا گشت مشترک تعزیرات حکومتی انباری حاوی ۱۵ تن پیاز احتکار شده را کشف کرد که طی بررسی‌های انجام شده صاحب آن شناسایی و به تعزیرات حکومتی احضار شد.

مبشری با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای فرد متخلف، اضافه کرد: پیاز‌های مکشوفه با نظارت تعزیرات و سازمان صمت توزیع شده و پرونده فرد متخلف نیز در حال رسیدگی است که حکم صادره به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
انتهای پیام/م

کشف ۱۵ تن پیاز از در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس