Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:05:19 GMT

بازگشایی راه ۱۴۰ روستای سیل‌زده /تخریب و آسیب به ۱۱۱۷ پل

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۷۷۷

بازگشایی راه ۱۴۰ روستای سیل‌زده /تخریب و آسیب به ۱۱۱۷ پل

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خسارات سیل در استان با اشاره به تخریب پل‌ها اظهار داشت: به دنبال بارش‌های اخیر ۱۲۰ پل در اسلام آبادغرب، ۷۵ پل در پاوه و ۵۰ پل در جوانرود آسیب دید.

کرمی با بیان اینکه در ثلاث باباجانی ۱۶۰ پل آسیب دیده و ۲۵ پل تخریب شده است، افزود: همچنین در دالاهو نیز ۱۷۸ پل آسیب و ۳ پل تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سرپل ذهاب ۱۱ پل آسیب و یک پل تخریب، در صحنه ۳۵۰ پل، در قصرشیرین ۱۰ پل و در گیلانغرب ۲۵ پل آسیب دیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در هرسین ۴۰ پل آسیب و ۲۰ پل تخریب، در کرمانشاه ۴۴ پل آسیب و سه پل تخریب و در کنگاور دو پل آسیب دیده است.

کرمی همچنین درباره امدادرسانی در جاده‌ها نیز افزود: در محور سنقر ۷۷ تن شن و نمک مصرف و ۵۲۳ کیلومتر باند برف روبی شده است.

وی از بازگشایی راه ۱۴۰ روستا در سنقر خبر داد و گفت: ۱۵ روستا در این شهرستان مسدود است.

این مسئول همچنین به مصرف ۴۵۰ تن شن و نمک و برف روبی در سطح ۳۶۰ کیلومتر در شهرستان کنگاور اشاره و عنوان کرد: در این شهرستان ۲۴ روستا بازگشایی شده و هیچ راه روستایی مسدود نیست.

کد خبر 4580144

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری سیل کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است

مراد آبیار اظهار کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان ریگان قرار دارد و جاری شدن سیلاب و تخریب مسیر موجب مسدود شدن این راه ها شده است.

وی بیان کرد: تیم های امدادی در منطقه مستقر شده اند اما با توجه به جریان داشتن آب و سیلاب، بازگشایی مسیر بی فایده است و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

فرماندار ریگان گفت : راه ارتباطی و دسترسی به روستاهای کَشنل، پیرکُهن، پیرخُشاب، کاسکو، بَردَستو، گوره‌ای، بادامک و شورآب هم اکنون قطع است.

آبیار افزود: اوضاع این روستاها تحت کنترل است و بعد از فروکش کردن آب مسیر بازگشایی می شود.
وی عنوان‌کرد: افراد از تردد و سفرهای غیر ضروری، کوهنوردان از صعود و عشایر از کوچ در شرایط فعلی بپرهیزند و دامداران و عشایر دام‌های خود را به فضای مسقف هدایت کنند.

اداره کل هواشناسی کرمان تداوم بارش‌ باران در جنوب و شرق استان طی امروز (سه‌شنبه) و فردا خبر داده بود و طبق این پیش بینی بارش باران در ساعات بعد از ظهر و شب شدت می یابد البته اوج بارش‌ها در این مناطق برای روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است