Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: ۴ هکتار از اراضی دولتی در روستای تیس منطقه آزاد چابهار با حکم دادستان شهرستان چابهار تخریب و رفع تصرف شد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

گرشاسب خزاینی در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار اظهار داشت: 4 هکتار از اراضی دولتی در روستای تیس باحکم دادستان شهرستان چابهار در دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری، از تصرف متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اراضی دولتی در منطقه آزاد چابهار قرار داشت که با حکم دادستان و توسط ضابطین قضایی، اداره کل حراست و حفاظت اراضی سازمان منطقه ازاد رفع تصرف گردید.

این مسئول خاطر نشان کرد: این اراضی چندی پیش توسط افراد سودجو تصرف شده بود.

اختصاص زمین دولتی در 4 نقطه چابهار برای رفع حاشیه‌نشینی10 هزار هکتار از مراتع گلستان رفع تصرف شدبیش از 2800 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان رفع تصرف ش

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار بیان کرد: با هر گونه تصرف غیر قانونی اراضی دولتی در سازمان منطقه آزاد چابهار با دستوروحکم دادستانی شهرستان چابهار برخورد قاطع صورت می پذیرد.

خزاینی از مردم خواست هرگونه تخلف و تجاوز به اراضی دولتی در محدوده منطقه ازاد چابهار را را به شماره 05435315468 اطلاع داده تا اسرع وقت از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار پیگیری شود.

انتهای پیام/ن R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری، برخورد با ۶ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان در چند هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ امیرسعید باقری مساحت اراضی رفع تصرف شده را ۱۱ هزار و ۶۹۷ مترمربع دانست و افزود: این اراضی در خمینی‌شهر، گلپایگان، نجف‌آباد، جرقویه و نایین واقع شده است.
وی ادامه داد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.
۱۶۹ هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی واقع در ۱۱۵ شهر استان در اختیار یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان