Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: به رئیس جهموری اعلام شد که به معاون امور عمرانی استانداری بوشهر ماموریت داده شده تا در تماس با معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن اعلام آمادگی خدمت رسانی به سیل زدگان، نیازمندی‌های خود را به منظور انجام اقدامات لازم اعلام کنند.

    به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند با اشاره به ارتباط تلفنی با رئیس جمهور اظهار کرد: دکتر حسن روحانی در این تماس از تلاش و تدابیر فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر که باعث شد در بارندگی هفته جاری مشکلی برای مردم و مسافران نوروزی پیش نیاید قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس جمهور همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی استان بوشهر، بر حفظ تداوم آمادگی ستاد مدیریت بحران این استان برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

استاندار بوشهر با قدردانی از رئیس جمهوری به خاطر پیگیری مسائل استان‌ها و تاکیدهای لازم عنوان کرد: در این تماس به دکتر روحانی اعلام شد که با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران و تدابیری که اتخاذ شده در این استان مشکلی نداشتیم و مسافران نوروزی نیز در مکان‌های ایمن اسکان یافتند.

گراوند یادآور شد:

وی افزود: همچنین ظهر روز دوشنبه نیز از طرف نهاد و دفتر رئیس جمهوری طی تماسی وضعیت استان بوشهر پیگیری شد.

گفتنی است، حسن روحانی، رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استانداران سراسر کشور، ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت بارش‌ها و آمادگی دستگاه‌ها، بر به کارگیری تمام تمهیدات و امکانات برای مدیریت سیلاب‌ها و جلوگیری از صدمات جانی و خسارات مالی به مردم تاکید کرد.

دکتر روحانی در این گفتگوهای تلفنی همچنین به کارگیری همه ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای را برای اطلاع رسانی دقیق و به هنگام در خصوص ‌بارش و نقاط احتمالی آبگرفتگی و سیلاب، به ویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه‌ها ضروری دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوشهر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی