Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@10:24:56 GMT

برخی از تهیه کنندگان بی تعهدند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۴۶۵۰

برخی از تهیه کنندگان بی تعهدند

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال حکایت های کمال گفت: تهیه‌کننده‌ای، بازیگر را به فلان سریال دعوت می‌کند و هنرمند هم به وظیفه هنرمندی‌اش عمل می‌کند ولی از تعهد تهیه‌کننده خبری نیست. محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون این روز‌ها مشغول بازی در «حکایت‌های کمال» است که سی قسمت آن به پایان رسیده و کاری هم برای محرم سال ۹۸ بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعتقاد دارد تلویزیون خیلی اقداماتی برای خوب شدن باید انجام دهد. مهمترین نکته‌ای که مسئولین آن با تلویزیون است مخاطب را بایستی جذب کند.  محمود پاک‌نیت در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی میزان ، خاطرنشان کرد: متن و فیلمنامه اهمیت دارد به نظرمن سرمایه‌گذاری روی متن‌های بی‌ارزش کار بی‌خودی است. به همین‌خاطر خیلی از برنامه‌هایی که ساخته می‌شود را مردم خوب نمی‌بینند، چون متن خوبی ندارد. اولین چیزی که برای کار خوب، متن و عوامل خوب حائز اهمیتند. نکته‌ای که کمتر به آن‌ها توجه نشده! در این راستا تهیه‌کننده هم از خرج کردن و حمایت و پشتیبانی نباید بترسد و همه پول را در جیب خودش قرار ندهد.  
وی افزود: تلویزیون متأسفانه در سال‌های اخیر دچار کم پولی‌شده و این شرایط و بی‌تعهدی برخی از تهیه‌کنندگان هم عوامل را آزار می‌دهد. معتقدم آدم‌هایی که کار می‌کنند مخارج دارند اجاره خانه، فرزندان دانشگاهی و ... متأسفانه تلویزیون آدم‌هایی را به عنوان تهیه‌کننده معرفی می‌کند که نمی‌خواهند خرج کنند. واقعاً به این شرایط و وضعیت رسیدگی شود که چرا آنقدر برخی از تهیه‌کنندگان فقط به خودشان می‌اندیشند؛ کسانی در رأس کار باشند و تهیه‌کنندگی را برعهده بگیرند بتوانند از پَسِ عواملی که کار می‌کنند بربیایند.   آنونس سریال حکایت های کمال  
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خواسته من این است کسانی که در رأس کار تهیه قرار می‌گیرند نگویند صداوسیما پول ندارد و پول نمی‌دهند؛ این حرف‌ها آزاردهنده است. هرکسی برای زندگی‌شان برنامه دارند و فکر می‌کنند تمام عوامل نوکر آن‌ها هستند و بایستی دست به سینه باشند و در قبال آن‌ها تعهدی ندارند. قراردادی نوشته می‌شود ۱۲، ۱۳ بند دارد و نفر دوم است و یکی از آن مربوط به تهیه‌کننده است.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود پاک نیت تلویزیونی بازیگر حکایت کمال تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، میلاد یزدان پناه گفت: این پویش در دو حوزه فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی و تاثیر نقش وحدت مسلمانان در پیشبرد و تقویت بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد و شرکت کنندگان می تواند آثار خود را برای دبیرخانه این پویش ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: از برترین داستان ها به انتخاب هیات داوران تجلیل و به همه شرکت کنندگان در این پویش گواهی شرکت داده خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • چرا دردی دوا نمی‌شود؟
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • آموزش: چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟
  • اقدامات تحریم کنندگان و اجراکنندگان آنها مثل هواپیماربایان است!