Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گرشاسب خزاینی معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: ۴ هکتار از اراضی دولتی در روستای تیس باحکم دادستان شهرستان چابهار در دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری، از تصرف متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اراضی دولتی در منطقه آزاد چابهار قرار داشت که با حکم دادستان و توسط ضابطین قضایی، اداره کل حراست و حفاظت اراضی سازمان منطقه ازاد رفع تصرف گردید.

این مسئول خاطر نشان کرد: این اراضی چندی پیش توسط افراد سودجو تصرف شده بود.

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار بیان کرد: با هر گونه تصرف غیر قانونی اراضی دولتی در سازمان منطقه آزاد چابهار با دستوروحکم دادستانی شهرستان چابهار برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

خزاینی از مردم خواست هرگونه تخلف و تجاوز به اراضی دولتی در محدوده منطقه ازاد چابهار را را به شماره ۰۵۴۳۵۳۱۵۴۶۸ اطلاع داده تا اسرع وقت از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار پیگیری شود.

انتهای پیام/ع

رفع تصرف ۴ هکتار از اراضی دولتی در روستای تیسِ چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد