Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشایی برخی مسیر‌های مسدود شده بر اثر سیل و ریزش کوه و نیز آخرین وضعیت راه‌های کشوراز سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازگشایی برخی مسیر‌های مسدود شده بر اثر سیل و ریزش کوه و نیز آخرین وضعیت راه‌های کشوراز سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازگشایی محور دورود-ازنا-شازند (تاریخ:۱۳۹۸/۱/۱۳-ساعت: ۰۹:۱۲)
بازگشایی ۱۳ فروردین ساعت ۰۷:۰۰ استان لرستان محور دورود-ازنا-شازند که به علت نبود ایمنی کافی مسدود اعلام شده بود بازگشایی گردید.

اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور مورخ ۱۳ فروردین ۹۸ (تاریخ:۱۳۹۸/۱/۱۳-ساعت: ۰۵:۵۱)
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بازگشایی مسیر (تاریخ:۱۳۹۸/۱/۱۳-ساعت: ۰۵:۲۸)
"بازگشایی مسیر" ۱۳ فروردین ماه ساعت ۰۵:۲۵ استان قم محور قدیم قم - کاشان که به دلیل احتمال بروز سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی گردید. مرکز مدیریت راه‌های کشور

انسداد مسیر (تاریخ:۱۳۹۸/۱/۱۳-ساعت: ۰۳:۵۲)
"انسداد مسیر" ۱۲ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ استان قزوین و گیلان آزادراه قزوین - رشت و بالعکس به علت طغیان رودخانه و جاری شدن سیل، تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد. مرکز مدیریت راه‌های کشور

انسداد مسیر (تاریخ:۱۳۹۸/۱/۱۳-ساعت: ۰۱:۳۳)
"انسداد مسیر" ۱۳ فروردین ماه ساعت ۰۱:۲۶ استان قم محور قدیم قم - کاشان به دلیل احتمال بروز سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد. تردد از مسیر جایگزین آزاد راه قم - کاشان انجام می‌گردد. مرکز مدیریت راه‌های کشور

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آخرین وضعیت راه ها سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای بازگشایی مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک

یعقوب دادعلی زاده فرماندار بشاگرد گفت:به علیت طغیان رودخانه شه بابک در بخش مرکزی  بشاگرد  اکنون تردد به شهرستان های جاسک و میناب مسدود است .

این جاده‌ها به علت آبگرفتگی در محدوده آب نما‌های مسیر ،بسته شده و تا فرو نشستن جریان آب بسته است.

او گفت: نیرو‌های امدادی و راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد