Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@07:32:27 GMT

احتکار پیاز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۶۸۷۸

افزایش قیمت پیاز طی ماه های گذشته کار را به آنجا رسانده که سودجویان فرصت یابند به احتکار پیاز روی آورند؛ بطوری که امروز خبر احتکار 15 تن پیاز در شیراز منتشر شد.    به گزارش صدای ایران، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ۱۵ تن پیاز احتکار شده در شهرستان شیراز کشف و ضبط شد.
علی مبشری از تشدید نظارت‌ها در راستای کنترل قیمت پیاز و سیب زمینی خبر داد و اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صمت از سردخانه‌ها و میادین میوه و تره بار بازرسی مداوم دارند که در صورت مشاهده هر گونه اقدامی اعم از احتکار یا گرانفروشی این دو محصول با متخلفان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا گشت مشترک تعزیرات حکومتی انباری حاوی ۱۵ تن پیاز احتکار شده را کشف کرد که طی بررسی‌های انجام شده صاحب آن شناسایی و به تعزیرات حکومتی احضار شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای فرد متخلف، اضافه کرد: پیاز‌های مکشوفه با نظارت تعزیرات و سازمان صمت توزیع شده و پرونده فرد متخلف نیز در حال رسیدگی است که حکم صادره به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: احتکار پیاز پیاز قیمت پیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش شش میلیارد و۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های قاچاق، متخلف به پرداخت شش میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

شاهی گفت: ماموران پلیس سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان
  • محکومیت ۵ میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت