Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از اولین ساعات شروع بارش‌ها در سطح استان سمنان تلاش برای نگهداری راه‌ها و بازگشایی محورهای مسدود شده در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: هم‌اکنون نیروهای راهداری در محورهای شهمیرزاد - خطیر کوه و پشت کوه حضورداشته و عملیات پاک‌سازی مسیرها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در خصوص تعمیر آب‌بندها در بالادست جاده‌ها، لایروبی ابنیه و پل‌ها، استقرار ماشین آلات در مناطق مستعد سیل، لایروبی و پاک‌سازی جاده‌های روستایی پس از بارش‌های روزهای گذشته، مشکل خاصی در محورهای استان مشاهده نشده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه نیروهای راهداری برای خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان بی وقفه تلاش می‌کنند، ابراز داشت: در حال حاضر با تلاش دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته مدیریت بحران تمامی محورهای مواصلاتی استان بجز محور شهمیرزاد - چاشم- خطیر کوه و محور پشت کوه که به علت جاری شدن سیل و ریزش سنگ مسدود شده، باز است و رفت‌وآمد در آن جریان دارد.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: از هموطنان در روزهای باقیمانده تعطیلات نوروزی درخواست می‌شود که به توصیه‌های پلیس‌راه، نیروهای راهداری و تیم‌های گشت کنترل این اداره کل توجه کرده و با تجهیزات و امکانات کامل، با نهایت دقت و رعایت قوانین رانندگی در محورهای استان تردد کنند.

وی اضافه کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود سفر خود را به‌روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و هنگام تردد فاصله طولی را رعایت و از شتاب و عجله به طور جد پرهیز کنند.

کد خبر 4580477

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدیریت بحران استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی

میثم سیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه وارد استان شده و طی این مدت نیروهای راهداری ۱۶۰۰ کیلومتر باندراه از محورهای استان را برفروبی کردند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و انسداد محورها ۱۹۰ تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین محورهای اراک به ازنا، خنداب به ملایر و خمین به الیگودرز و همچنین وفس کمیجان، شاهد بارش برف بودیم همچنین در سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی نیز شاهد بارش باران بودیم.

سیفوری گفت: در این بازه زمانی ۱۲۰ نیروی انسانی و ۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات نیز درگیر برفروبی در سطح جاده‌های استان بودند.

کد خبر 6062810

دیگر خبرها

  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • تلاش برای رفع مسدودی جاده ماهور برنجی دزفول