Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان میبد گفت: این مرکز با فعال کردن 5 دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی و حوادث احتمالی روز طبیعت آمادگی دارد.

علیرضا فصیحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مدیریت ترافیک جاده ندوشن به میبد بین ساعت های 5 تا 7 عصر باید مورد توجه قرار گیرد تا درصورت بروز حادثه، شلوغی جاده مانع ارائه خدمات امدادی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پرسنل اورژانس باید بتوانند در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و خدمات امدادی ارائه دهند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان میبد یادآور شد: اورژانس نیوک و ندوشن صبح و بعد از ظهر امروز آماده باش هستند، همچنین یک کد سیار در منطقه در حال تردد است.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6014/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات امدادي اورژانس ميبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری سیل‌آسا شد

به گزارش همشهری ‌آنلاین مدیر بحران خراسان جنوبی در این باره به همشهری گفت: «بارندگی بهاری در مناطق کویری مثل خراسان جنوبی به شکل رگباری و غافلگیرکننده است. با این حال نیروهای امدادی بلافاصله بعد از صدور هشدار نارنجی آماده‌باش هستند. موج بارندگی در استان تا یکشنبه شب (۲۶ فروردین) ادامه دارد.»
محمد علی آخوندی افزود: «میزبان بارش اخیر در خراسان جنوبی ۳۶ میلی‌متر اعلام شده‌است. زیرکوه، سربیشه و درمیان بیش از مناطق دیگر استان آسیب دیدند. آبگرفتگی موقتی نیز در حاجی آباد زیرکوه رخ داد که با تلاش نیروهای امدادی رفع شد.»
به گفته آخوندی، در حوزه واحدهای مسکونی نیز ۳۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند. او ادامه داد: «ابنیه فنی پل‌ها، قنوات و راه‌های روستایی نیز آسیب دیدند که آمار دقیق آن بعد از پایان بارندگی‌ها اعلام می‌شود. علاوه بر خسارت به محصولات زراعی، شکوفه درختان باغات نیز آسیب دیده‌است.»
آخوندی تلخ‌ترین حادثه را از دست دادن جان پنج عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و سه فرزند که با سواری پژو ۴۰۵ قصد عبور از رودخانه محلی حوالی بخش درح نزدیک روستای مرزی تیغناب سربیشه را داشتند، عنوان کرد و ادامه داد: «راه‌های روستایی که بر اثر عبور سیلاب با سنگ ریزه و گل و لای مسدود شده باز است و تردد برقرار شده. اما تیم‌ امدادی هلال احمر، راهداری، نیروهای امدادی و عملیاتی بحران با ماشین‌آلات سنگین همچنان آماده‌باش هستند.»

بیشتر بخوانید:
هفته پربارش بهاری در پیش است | شهروندان این استان‌ها هشدارها را جدی بگیرند

آخوندی یادآور شد: «معمولا بارش بهاری در استان سبب وقوع سیلاب می‌شود. از شهروندان تقاضا داریم در حاشیه و حریم رودخانه‌ها توقف نداشته باشند و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.»
سیلاب بهاری سبب آبگرفتگی ۳۰منزل روستایی در دو روستای «خونگاه» و «سرتنگ رواق» شهرستان دنا کهگیلویه و بویراحمد شد و به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، به ۱۴۰ نفر امدادرسانی شد. کاظم فلاحی‌دوست افزود: «۲۰ نفر به نقطه امن انتقال داده شدند و ۵ نفر اسکان اضطراری یافتند. همچنین به ۵ خانواده که در مناطق صعب‌العبور سرگچینه شهرستان بویراحمد گرفتار شده‌بودند، امدادرسانی شد.»
بارش‌های بهاری همچنین باعث آبگرفتگی معابر و منازل در مناطقی از شهرستان‌های ارومیه، مهاباد و گلدشت در استان آذربایجان غربی شد و نیروهای هلال احمر به آسیب‌دیدگان امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید:
امدادرسانی به ۵۴ نفر در سیل آذربایجان غربی | آبگرفتگی یک روستا

کد خبر 843935 برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران باران استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم الحاق شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره
  • باران بهاری سیل‌آسا شد
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر
  • ماموریت‌های اورژانس قم در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت