Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:05:38 GMT

فرماندار رباط کریم: بحران زمان دعواهای سیاسی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۸۴۹۱

فرماندار رباط کریم: بحران زمان دعواهای سیاسی نیست

به گزارش ایرنا، سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رباط کریم اعلام کرد: با توجه به اینکه شاهد بارش‌های خوبی در شهرستان بودیم اما هیچ مشکلی در این شهرستان وجود نداشت و مدیران روزهای پایانی را در کنار مردم بودند.
وی افزود: مدیران شهرستان به جای اینکه در کنار خانواده‌ها باشند حضوری پرتلاش در ایام نوروز داشتند که باید دست تک‌ تک آنها را بوسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رباط کریم ادامه داد: تنها شهرستانی که تا 6 ماه آینده کالاهای اساسی را تامین کرده، رباط‌‌‌کریم است و مردم در پایان سال با نشاط کالاهای اساسی را برای ایام نوروز تهیه کردند.
وی تاکید کرد: هیچ گزارشی در رابطه با نارضایتی مردم از ادارات این شهرستان اعلام نشده و همچنین رباط کریم به عنوان اولین شهرستان استان تهران است کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به مناطق سیل زاده شمال ارسال کرد.
ساداتی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران جایگاه نمی‌شناسد، در این ایام حقیقتا مدیران و معاونان فعالیت‌های مطلوبی داشته‌اند.
وی یادآور شد: هیچ کدام از جاده‌‌ها و خیابان‌های شهرستان در ایام نوروز دچار مشکلات نبودند و انصافا شهرداری‌ها تلاش خوبی در این راستا داشتند.
به گفته ساداتی، شهرستان رباط کریم به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری در زمان مناسبی توانست پروژه بلوار نبوت را آغاز کند.
فرماندار رباط‌ کریم با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس اخبار دارند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در بارندگی‌ها اقدام به سیاه نمایی کردند که این موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.
وی ضمن قدردانی از سازمان حمل و نقل در رباط ‌کریم گفت: ایام نوروز در شهرستان رباط‌کریم خدمات مطلوب حمل و نقلی به مردم ارائه شد.
ساداتی یادآور شد: کاهش تصادفات سطح جاده‌ای و آمار سرقت در رباط‌ کریم را می‌توان از اقدامات مهم و اساسی در سطح شهرستان رباط کریم اعلام کرد.
شهرستان رباط کریم با بیش از 300 هزار جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خانواده سازمان حمل و نقل سیل کالاهای اساسی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد