Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:57:54 GMT

آب، برق، تلفن و راه دسترسی 11روستای مهدیشهر قطع است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۸۹۶۶

آب، برق، تلفن و راه دسترسی 11روستای مهدیشهر قطع است

حسن ارگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون روستاهایی از جمله رودبارک، پرور، کولیم، کاورد، طلاجیم، پینسک، شلی، تم و هیکوم در بخش شهمیرزاد دچار قطعی آب، برق و تلفن است و راه دسترسی آن ها نیز مسدود اعلام شد.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: این روستاها دارای 404 خانوار و بیش از یک هزار و 100 نفر جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارگی ادامه داد: محورهای خطیر کوه و چاشم همچنان مسدود است در حالی که مقداری از این راه، به صورت موقت برای حضور دستگاه های امداد رسان بازگشایی شده است.
وی به امدادرسانی به مردم اشاره و اظهار داشت: افرادی که دچار کسالت بودند از طریق آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و خوشبختانه تلفات جانی گزارش نشده است.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: از مسافران و گردشگران می خواهیم با توجه به اینکه در بسیاری از مناطق این شهرستان برودت هوا و شرایط اقلیمی خاص حاکم است این شهرستان را برای سفر انتخاب نکنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان برق تلفن مراکز درمانی مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره

گردشگری که در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، ساعت ۱۶:۰۵ روز بیست‌وهشتم فروردین در پی تماس مردمی‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک مرد ۶۷ ساله در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بلافاصله تیم امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

نجات گران اعزامی‌پس از پیمودن مسافتی سخت و صعب‌العبور و دسترسی به مصدوم ۶۷ ساله که بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه مچ پا و قفسه سینه دچار شکستگی شده بود، گردشگر مصدوم را تثبیت و اقدامات اولیه امدادی را روی وی انجام دادند.

نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای مردمی این گردشگر مصدوم شده را به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745308

دیگر خبرها

  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان