Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار شایعه در خصوص حوادث سیل اخیر در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش جامعه شوند، برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ شاهین حسنوند اظهار داشت: از چند روز گذشته تصاویری در خصوص سیل و حوادث آن در فضای مجازی دست به دست در حال انتشار است که در آنها از خسارات مالی و جانی گفته می شود که با کمی تعمق و دقت می‌توان پی برد این تصاویر متعلق به خسارات سیلاب در خارج از کشور یا مربوط به حوادث گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاربران فضای مجازی به شایعات و دروغ ‌پردازی ‌های برخی شبکه‌های مجازی در خصوص بارندگی و سیل توجه نکرده و به آن دامن نزنند و اخبار بارندگی و سیل را تنها از طریق ستاد بحران استان، رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.

سرهنگ حسنوند از شهروندان خواست: به خبرهایی که از منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند؛ چرا افراد سودجو می‌خواهند با سوء استفاده از سیل اخیر، مخاطبان و دنبال‌کننده‌های صفحات و کانال‌های خود را افزایش دهند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فتا با رصد مستمر فضای مجازی در صورت مشاهده هر گونه شایعه یا محتوایی که باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شود، با شناسایی منتشر کنندگان این تصاویر، برخورد لازم با آنان صورت‌ می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان جامعه سیل فرماندهی انتظامی استان فضای مجازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

دریافت 5 MB کد خبر 6082258

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران