Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:37:58 GMT

9 حادثه رانندگی شرق سمنان 10 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۹۹۱۷

9 حادثه رانندگی شرق سمنان 10 مصدوم داشت

ناصر سلمانپور سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : 6 مورد از این حوادث مربوط به راه های برون شهری بوده و پنج مصدوم نیز سرپایی درمان شدند.
وی کل ماموریت های انجام شده اورژانس شاهرود در 24 ساعت گذشته را 57 مورد اعلام کرد و گفت : 35 ماموریت شهری و 22ماموریت نیز جاده ای و انتقال بیماران بود.
سلمانپور ادامه داد : در این مدت 40 تن به 2 ایستگاه سلامتی اورژانس مراجعه و خدمات دریافت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : بالگرد اورژانس نیز در ایستگاه قطار راه آهن شمالشرق 1 بکران یک زن باردار را پس از اقدام های نخستین کارشناسان اورژانس 115 شاهرود به بیمارستان بهار منتقل کرد.
بنابه گزارش اورژانس شاهرود ، از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون145 حادثه رانندگی در شرق سمنان روی داده که 295 تن زخمی و سه تن نیز کشته شدند .
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 50 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اتوبوس بیمارستان خدمات رسانی راه آهن فوریت های پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه شامگاه جمعه در این محور به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی یک دستگاه سواری پراید دچار واژگونی شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ مرد و یک زن جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

 سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان‌های گلستان اهواز و مادر رامهرمز منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد