Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کوروش حسینی‌زاده، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه کارون و طغیان آن گفت: پایانه درون شهری شهید فهمیده در بلوار ساحلی مسدود شده و مسافران این پایانه باید از پایانه میدان بسیج تردد کنند.

وی بیان داشت: کلیه مسیر‌های منتهی به این پایانه، به میدان بسیج انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی زاده اظهار کرد: شهروندانی که می‌خواهند از اتوبوس‌های مسیر‌های پایانه شهید فهمیده استفاده کنند می‌توانند از پایانه آزادگان واقع در ابتدای خیابان‌آزادگان به صورت رایگان به میدان بسیج رفته و از آنجا با اتوبوس مورد نظر به مسیر خود ادامه دهند.

این مقام مسئول به آماده‌باش کامل پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز اشاره کرد و اذعان داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان اهوازی از ساعت ۶ صبح الی ۲۲ شب بدون تعطیلی ادامه دارد و سیلاب و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه اثری بر کیفیت سرویس‌دهی نخواهد گذاشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در ادامه افزود: در حال حاضر پایانه میدان بسیج (فلکه ساعت) جایگزین پایانه شهید فهمیده شده است و همشهریان برای تردد خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی اظهار کرد: زمانبندی اتوبوس‌ها براساس برنامه قبلی بوده و هیچگونه تغییری ایجاد نشده است و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به خدمات‌دهی مستمر ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن پایانه شهید فهمیده اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.

اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر که در تاریخ‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود، در پایان مراسم خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیر‌های مشخص شده به شرح ذیل، ارائه می‌کند:

مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی‌آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن

مبدا: خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

دیگر خبرها

  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت
  • پروژه عمرانی بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در منطقه 7 ادامه دارد
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی‌های اهواز تا شب/ مردم حوصله کنند