Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@08:56:48 GMT

منچستر از خودی خورد/ پنجه گرگ بر صورت شیطان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۱۰۷۰

منچستر از خودی خورد/ پنجه گرگ بر صورت شیطان

در هفته سی و دوم لیگ برتر منچستر برای دومین بار برابر ولوورهمپتون شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس دو بازی برگزار شد. در مهمترین بازی روز ولوورهمپتون در خانه از منچستریونایتد پذیرایی کرد که در این بازی شیاطین سرخ با نتیجه یک بر 2 و یک گل به خودی مقابل گرگ‌ها شکست خورد تا دومین شکست خود را ظرف دو هفته اخیر از گرگ ها پذیرا شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوتا (25) و اسمالینگ مدافع منچستر (77) برای ولوورهمپتون و مک تومینای (13) برای منچستر گلزنی کردند ضمن اینکه اشلی یانگ در دقیقه 57 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا من یو 10 نفره شود.

در دومین دیدار هم واتفورد و فولام به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود واتفورد به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال منچستریونایتد فولام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی

لیورپول برای اولین بار در سه سال اخیر، در دو بازی خانگی متوالی شکست خورد.

طرفداری | شکست لیورپول در بازی خانگی امروز مقابل کریستال پالاس، هم در کورس قهرمانی به ضرر این تیم شد و هم چندین رکورد منفی برای قرمزها به همراه داشت.

لیورپول از ساعت 16:30 در چارچوب بازی‌های هفته 33 فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس بود که در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورد. به گزارش سایت لیگ برتر انگلیس، این اولین شکست لیورپول در بازی‌های خانگی لیگ در فصل جاری است. لیورپول در 28 بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس یعنی از اکتبر 2022 و از زمان باخت مقابل لیدز یونایتد در آنفیلد، متحمل شکست نشده بود. دیگر آمارهای مربوط به این دیدار:

لیورپول برای اولین بار از سال 2021، در دو بازی خانگی متوالی شکست خورد. کریستال پالاس اولین تیمی است که مقابل لیورپول یورگن کلوپ در آنفیلد موفق به کسب سه پیروزی می‌شود؛ 2-1، 2-1 و 1-0 در سال‌های 2015، 2017 و 2024. هیچ تیم دیگری در دوران کلوپ بیش از یک بار موفق به کسب پیروزی در آنفیلد نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • دومین شکست ویرجیل فن دایک در آنفیلد با پیراهن لیورپول
  • اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • برتری پرگل منچستر سیتی و صعود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس
  • اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و بورنموث ‌+پخش آنلاین