Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشلی یانگ موجب شد نام مایک دین در فهرست رکوردهای تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

طرفداری - در جریان برد 2-1 وولورهمپتون مقابل منچستریونایتد در مسابقات لیگ برتر انگلیس، اشلی یانگ توسط داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش Sky Sports، بدین ترتیب مایک دین به اولین داور تاریخ لیگ برتر انگلیس بدل می شود که 100 بار از کارت قرمز خود در این مسابقات استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای اولین بار در تاریخ 14 آوریل 2001، نولبرتو سولانو هافبک نیوکاسل را در دیدار مقابل ایپسویچ تاون از زمین مسابقه اخراج کرد و 18 سال بعد اشلی یانگ به صدمین اخراجی توسط مایک دین بدل شد.

لازم به ذکر است پس از رافائل، خوان ماتا و نمانیا ماتیچ، اشلی یانگ چهارمین بازیکن شیاطین سرخ است که در یک مسابقه لیگ برتر توسط مایک دین از زمین مسابقه اخراج می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم