Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف شهرستان قاین گفت: امسال ۱۵ هزار نفر از‌ مردم متدين روز طبيعت را با حضور در فضاي پاك و بي آلايش اماكن متبركه این شهرستان توام با معنويت سپري كردند.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند طرح آرامش بهاری را یکی از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف در ایام نوروز دانست و اظهار داشت: طرح مذکور از 28 اسفندماه 97 در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه آغاز و تا 14 فروردین‌ماه ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان قاین با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود، بیان کرد: تقویت باورهای دینی و مذهبی، ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز از اهم اهداف طرح آرامش بهاری است .

 

 وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در راستای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در 8 بقعه متبرکه شهرستان در حال اجرا است، عنوان کرد: 71 زائرسرا و سوئیت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه قاین جهت اسکان زائران مهیا شده است.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به استقرار مبلغان بومی و غیربومی در جوار امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری، گفت: با برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه، مبلغان به زائران و مسافران نوروزی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند .

 

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقه فیلم و عکس، برگزاری برنامه‌های مناسبتی شامل اعیاد و عزاداری، مشاوره‌های وقف، ازدواج و خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه در حال اجرا است .

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان قاین اعلام کرد: از ابتدای طرح آرامش بهاری تا پایان روز 12 فروردین‌ماه 34 هزار نفر در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در شهرستان قاین حضور یافتند که از این تعداد بیش از دو هزار نفر زائر در واحدهای اقامتی و زائرسراهای شهرستان اسکان یافتند

 

حجت الاسلام رحیمی افزود: همزمان با روز طبیعت نیز 15 هزار نفر در جوار امامزادگان شهرستان قاین حضور داشتند که از این تعداد یک هزار و 500 نفر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه اسکان یافتند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل لرستان خسارت سیل روز طبیعت سیل ایام نوروز پلدختر شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان روز طبیعت امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

روستای سراب رود از توابع شهرستان ممسنی استان فارس است. این روستا در دل رشته کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس واقع شده است و دارای طبیعت زیبا و بکر است. رودخانه‌های خروشان یکی از زیبایی این روستا محسوب می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم این طبیعت زیبا و بهاری را به اشتراک گذاشت.

منبع: ایمان گودرزی - فارس

بیشتر بخوانید:

جلوه گری بهار در تپه تاریخی مرادخان چی روستای توآباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جلوه گری شکوفه‌های درختان در طبیعت شهر قطور + تصاویر
  • خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • جلوه گری شکوفه‌های بهاری در دل طبیعت بوئین میاندشت + فیلم