Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین حوثی» رهبر انصار الله یمن در سالگرد شهادت «حسین بدرالدین حوثی»، بنیانگذار این جنبش طی سخنانی تأکید کرد که سالگرد این شهید نیروگاه محکم و استواری است که از آن برای تقویت عزم و قدرت خود استفاده کرده و در سایه ادامه تجاوز دشمن بر بصیرتمان می‌افزاییم.

عبدالملک حوثی در ادامه گفت: «امت اسلامی به طور کل در طول تاریخ، هدف دشمنان فراوانی قرار گرفته و آثار آن موجود است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که تکفیری­‌ها و دو رژیم سعودی و اماراتی و امثال آنها با القاب و عناوین بسیاری که خواست آمریکاست، تحرک داشته و در مقابل کسانی که علیه طرح هیمنه و سیطره آمریکا مبارزه می­‌کنند، می‌­ایستند».

حوثی گفت: «آمریکا در نهایت نیز این ابزارها را کنار خواهد گذشت و برای ایجاد رژیم‌­های جدید مزدور تلاش خواهد کرد».

وی تأکید کرد که نظام عربستان و امارات به رغم حمایت‌های مالی از آمریکا و با وجود ائتلافشان با اسرائیل، خود هدف قرار می‌گیرند و منافعشان محقق نخواهد شد.

رهبر انصار الله یمن در ادامه هشدار داد که دشمنان، ملت‌­ها را در صورت تحرک بدون برنامه و آگاهی با عناوین بسیاری سرکوب می­‌کنند، چنانکه در به به اصطلاح «بهار عربی» نیز شاهد بودیم.

وی تأکید کرد که تحرک­‌های مردمی بر اساس مبانی قرآن مانند حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی مفید بودن خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی ثابت کرده‌اند.

حوثی گفت: «تجربه خیزش مردمی برای مقابله با دشمن همان تجربه‌ای است که ایران را قدرتمند کرده و از عراق و سوریه در برابر حمله تکفیری‌ها حمایت کرد. رژیم‌ها اگر از مردم خود جدا شوند و آن‌ها را نادیده بگیرند، ضعیف می‌شوند. چنین رژیم­‌هایی در خدمت اسرائیل و آمریکا هستند».

وی تأکید کرد: اصطلاح گاو شیرده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا آن را به کار برده، همان دیدگاه واشنگتن در قبال اعرابی است که از این کشور حمایت مالی می‌کنند و تسلیم آنها شده‌­اند.

رهبر انصارالله با انتقاد شدید از رژیم‌­های عربی گفت: «بعد از موضع ترامپ درباره جولان تنها بیانیه‌ ملایمی را بر این اساس که جولان، هویت سوری و فلسطین هویت عربی دارد، صادر کردند».

وی تأکید کرد: « کسانی که با آمریکا و اسرائیل مقابله می‌کنند با رژیم‌­های مزدور نیز با تمامی ابزارهای ممکن در یمن، فلسطین و لبنان مقابله خواهند کرد».

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن بویژه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌های مقاومت هستند.

وی وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی افزود: براین اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله عباس کعبی گزارشی از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • دیپلمات آمریکایی ادعاها درباره نقش ایران را در منطقه تکرار کرد