Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در برپایی آئین‌ها و جشن‌های گرامی داشت عید مبعث که از شب گذشته آغاز شده، مردم با گرد آمدن در حسینیه‌ها و مساجد به جشن و شادی پرداخته و این عید بزرگ مسلمانان را با برنامه‌ها و آئین‌های مختلف گرامی می دارند.
مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان شرقی در جای جای این استان پهناور با آذین بندی مساجد، حسینیه ها، خیابان ها و معابر عمومی با مراسم های مختلف و پخش شیرینی و شکلات مبعث را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستگاه‌های صلواتی نیز در سطح استان برپا شده و دست اندرکاران آن با پخش شربت و شیرینی این جشن را به مردم تبریک می‌گویند.
اصناف و بازایران نیز با چراغانی و آذین بندی کردن محوطه بازار و خیابان‌ها و برافراشتن پرچم‌های رنگی مزین به نام مبارک محمد(ص) بخشی از عشق، ارادت و دلبستگی خود را به رسول اکرم(ص) و خاندان پاکش ابراز داشتند.
بقاع متبرکه امامزادگان آذربایجان شرقی نیز امروز به محلی برای پخش شیرینی و نذورات مردم مسلمان و شهید پرور این استان تبدیل شده است.
فرا رسیدن روز بعثت بر تمام دوستداران خاتم الانبیا و اهل بیت گرامی اش مبارک باد.
6120/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی شادی شیرینی و شکلات عشق مسلمان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم

دریافت 28 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشرکننده این فیلم توضیح داده‌اند که زمان فیلمبرداری از این جاده پر از برف سه شنبه ۷ فرپردین ۱۴۰۳ بوده است.

کد خبر 841021 برچسب‌ها برف خبر مهم استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • تمام دستاورد‌های کشور با محوریت مردم بوده است
  • حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم
  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • گرگیعان آیینی سنتی ویژه کودکان عرب‌ خوزستانی
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد