Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:26:37 GMT

شاه سعودی به بحرین می‌‎رود؛ محور مذاکرات

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۴۵۱۴

شاه سعودی به بحرین می‌‎رود؛ محور مذاکرات

رسانه‌های بحرینی از سفر شاه سعودی به این کشور طی امروز خبر دادند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های بحرینی، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان امروز چهارشنبه به بحرین سفر می کند.

دربار پادشاهی بحرین اعلام کرد که حمد بن عیسی آل خلیفه شاه این کشور هنگام ورود ملک سلمان از او استقبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش مذاکرات دوجانبه، تحولات منطقه و بین الملل و مسائل مشترک از جمله محورهای دیدار شاه سعودی و شاه بحرین خواهد بود.

انقلابیون بحرینی: پیروزی بر آل‌خلیفه حتمی است؛ اشغالگران سعودی و اماراتی اخراج می‌شوندمرکز حقوق بشر بحرین خواستار آزادی فوری زنان زندانی شد

این سفر بعد از حضور کوتاه ملک سلمان در سی امین نشست سران عرب در تونس که پادشاه بحرین در آن حضور نداشت صورت می گیرد.

همچنین سفر پادشاه عربستان به بحرین در حالی صورت خواهد گرفت که 45 شخصیت صهیونیست در راس آنها ایلی کوهین وزیر اقتصاد رژیم اسرائیل و عناصر ذخیره ارتش این رژیم در کنفرانس موسوم به "کارآفرینی" در نیمه ماه آوریل آینده در بحرین شرکت خواهند کرد. از سوی دیگر طی روزهای اخیر شماری از شهرهای بحرین شاهد اعتراضات به برگزاری مسابقات اتوموبیل رانی فرمول یک در این کشور در سایه سرکوبگری رژیم آل خلیفه است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" اخبار "بحرین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار بحرین اخبار عربستان سعودی اخبار بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان