Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@14:25:10 GMT

درخواست عجیب یک سپاهی از امدادگران مناطق سیل‌زده! +تصویر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۴۸۱۳

درخواست عجیب یک سپاهی از امدادگران مناطق سیل‌زده! +تصویر

مسئول سپاهی آماد پشتیبانی سپاه آق‌‌قلا از یک امدادرسان منطقه سیل‌زده درخواستی می‌کند که باعث تعجب او شده است.

به گزارش شریان نیوز،  این روز‌ها که بخش عظیمی از کشورمان درگیر بارش‌های شدید و سیلاب شده است، گروه‌های جهادی، نیروهای سپاه و امدادگران بی‌وقفه و بی‌ادعا از اولین ساعات وقوع حادثه در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان بوده و تا به امروز لحظه‌ای از فعالیت جهادی و سرسختانه خود دست نکشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از امدادرسانان مناطق سیل‌زده که برای تهیه مقداری وسیله مورد نیاز به آماد پشتیبانی سپاه آق‌‌قلا رفته‌ بود، سپاهی مسئول آن قسمت از وی درخواست عجیبی می‌کند که باعث تعجب امدادگر می‌شود. مسئول سپاهی از او می‌خواهد: «زمانی که به کل‌آباد رفتید یک سر به خانه و زندگی من هم بزنید، از روز اول نرفتم، خونه و ماشینم زیر آب است.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادمانی اردبیلی‌ها از عملیات وعده صادق/ تشکر سپاهی قهرمان

مردم ولایتمدار و مؤمن دارالارشاد اردبیل شادمانی خود را از تحقق وعده صادق سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در ضربه مهلک بر پیکره رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، این شادمانی‌ها که تا عصر یکشنبه و در قالب تجمعات خودجوش مردمی در مناطق مختلف شهرهای استان اردبیل ادامه دارد، شرکت‌کنندگان و اهالی با بصیرت شهرهای استان اردبیل از سپاه پاسداران به خاطر انتقام سرسختانه از رژیم صهیونیستی قدردانی کرده و با سر دادن شعار «تشکر تشکر سپاهی قهرمان، سپاهی سپاهی حمایتت می‌کنیم» از حرکت غرورآفرین دیشب سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

این تجمعات که نمودی از شادمانی و ابراز غرور و عظمت مردم دیار سبلان بود به اشکال مختلف نمایان شد تا به همه جهانیان ثابت شود که رژیم پوشالی صهیونیسم و گنبد آهنین آن شکستنی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاب و توان بیاورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این تجمعات مردمی و شادمانی اردبیلی‌ها، اظهار داشت: انتقام سختی را از رژیم صهیونیستی گرفتیم و مواضع این رژیم را با حملات مکرر موشک‌های دوربرد، بالستیک و پهپادهای مدرن مورد هجمه قرار دادیم.

سردار غلامحسین محمدی اصل تصریح کرد: این قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در حقیقت نمایش اقتدار ملت ایران و عظمت حضور آنها در صحنه است و قطعا دشمن با این عظمت و بالندگی نمی‌‌تواند علیه جمهوری اسلامی ایران کوچکترین توطئه و ترفندی را به کار بگیرد.

وی گفت: نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه پاسداران مظهر عظمت و شکوه این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است و به فرموده مقام معظم رهبری رژیم خبیث صهیونیستی از این انتقام و حملات به خوف و ترس افتاد تا برای همیشه درس عبرتی برای متخاصمانی باشد که می‌خواهند به حریم جمهوری اسلامی ایران تعدی و یا تجاوزی را داشته باشند.

شرکت‌کنندگان نیز در این مراسم با قدردانی از سپاه و نیروهای مسلح، تحقق وعده صادق را یکی از نمادها و نشانه‌های عظمت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و آرزوی برچیده شدن حاکمیت ظالمان به ویژه رژیم خبیث صهیونیستی را از خداوند متعال خواستار شدند.

شرکت‌کنندگان در این تجمعات به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه اشاره کرده و این حمله غرورآفرین را حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین دانسته و اعلام کردند که رژیم پوشالی صهیونیسم نابودشدنی است.

از دیشب و به دنبال حمله سپاه پاسداران به مقر رژیم صهیونیستی، مردم استان اردبیل با تجمعات و ابراز شادمانی احساسات خود را به نمایش گذاشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش
  • حمایت و شادی کردستانی‌ها در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • ادعای عجیب مسئول اینترنت: سرعت اینترنت در کشور ۱۰۰برابر می‌شود
  • راز جهش ۴۲ درصدی بودجه شهرداری مشهد در دو ماه پایانی ۱۴۰۲
  • شادمانی اردبیلی‌ها از عملیات وعده صادق/ تشکر سپاهی قهرمان
  • اجتماع مردمی حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران در تکاب
  • تجمع مردم گلستان در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران
  • مردم گرگان خودجوش در حمایت از حملات سپاه پاسداران تجمع کردند
  • فیلم| بیانیه سپاه دربارۀ حملات امشب به مناطق رژیم صهیونیستی