Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@04:52:25 GMT

چهره های مشهور ایرانی متولد 14 فروردین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۴۹۲۵

به گزارش پارس نیوز، اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یکی از چهره های مشهور ایرانی در 14 فروردین متولد شدند بهتر است این مطلب  را از دست ندهید. ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد 14 فروردین می پردازیم و بیوگرافی کوتاهی از این چهره ها به همراه عکس آنها را ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این چهره های مشهور ایرانی 14 فروردین متولد شدند

رخشان بنی اعتماد

رخشان بنی اعتماد در 14 فروردین 1333 در تهران متولد شد.

رخشان بنی اعتماد کارگردان کشورمان در 14 فروردین متولد شد

این نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده کشورمان همسر جهانگیر کوثری و مادر باران کوثری بازیگر کشورمان است که حضور فعالی در مراسم های بین المللی از جمله اسکار داشته است.

رز رضوی

رُز رضوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 فروردین 1361 در تهران متولد شد.

رز رضوی بازیگر کشورمان در 14 فروردین متولد شد

از جمله مشهورترین کارهای او میتوان به سریال های مختارنامه، کلاه پهلوی، ملکوت، تبریز در مه و فیلم های بیداری رؤیاها، ملودی و دعوت اشاره کرد.

ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سریال آژانس دوستی متولد 14 فروردین 1351 است.

ژاله صامتی بازیگر کشورمان در 14 فروردین متولد شد

وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد.

عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری در چهاردهم فروردین ماه سال 1332 در شهرستان بافت در استان کرمان متولد شد.

عبدالرضا اکبری بازیگر کشورمان در 14 فروردین متولد شد

عبدالرضا اکبری ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نامهای پندار وعرفان است که پندار اکبری پسر او از جمله بازیگران سرشناس کشورمان است.

ابوالحسن صبا

ابوالحسن صبا استاد موسیقی ایرانی، آهنگساز و نوازندهٔ سرشناس ایرانی در 14 فروردین 1282 متولد شد.

 ابوالحسن صبا نوازنده کشورمان در 14 فروردین متولد شد

او از برجسته ترین چهره های موسیقی ایران در هفتاد سال گذشته است.

سعید ابراهیمی فر

سعید ابراهیمی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر سینمای ایران متولد 14 فروردین 1335 در تهران است.

 سعید ابراهیمی فر کارگردان کشورمان در 14 فروردین متولد شد

وی فعالیت سینمایی را به عنوان دستیار کارگردان در فیلم صف به کارگردانی علی اصغر عسگریان آغاز کرد.

رضا کرم رضایی

رضا کرم رضایی بازیگر، نمایش نامه نویس و کارگردان و مترجم ایرانی در سال 1316 در سنقرآباد در شهرستان هرسین واقع در استان کرمانشاه متولد شد و نیم قرن به طور مستمر در تئاتر و تلویزیون و سینما و در زمینه های مختلف بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و ترجمه ادبیات نمایشی فعالیت داشت.

رضا کرم رضایی بازیگر کشورمان در 14 فروردین درگذشت

رضا کرم رضایی صبح روز 14 فروردین 1389 بر اثر ایست قلبی در بیمارستان ، در سن 72 سالگی چشم از جهان فروبست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر فارغ التحصیل استان کرمان موسیقی ایران سینمای ایران تلویزیون ادبیات بیمارستان جهان پارس متولد پارس نیوز چهره های مشهور ایرانی 14 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور

به گزارش صدای ایران از مشرق، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ اسفند سال ۱۴۰۰ گزارش مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، راهی طبقه چهارم ساختمانی در یکی از محله‌های قلهک شدند.

با ورود به این آپارتمان ۶۵ متری، جسد زهره فکورصبور ۴۳ ساله در حالی که لباس‌های خانه به تن داشت، داخل اتاق‌خواب روی زمین افتاده بود.

همسر زهره فکورصبور که یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان معروف صدا و سیماست، وقتی موفق نشد با خانم بازیگر تماس بگیرد راهی خانه‌اش شد و جسد او را پیدا کرد. او بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت. با اینکه زن جوان علائم حیاتی نداشت، اما عملیات احیا از سوی امدادگران انجام شد ولی مرگ وی تأیید شد.

کشف قرص کنار جسد

در بازرسی از خانه، دست‌نوشته‌ای پیدا نشد، همچنین علائمی از درگیری و به‌هم‌ریختگی به چشم نمی‌خورد. در کنار جسد خانم بازیگر بیش از ۱۰ ورق قرص پیدا شد که نشان می‌داد حدود ۱۰۰ قرص آرامبخش خورده شده است.

همسر خانم بازیگر در تحقیقات اولیه به تیم جنایی گفت: با همسرم هیچ اختلافی نداشتم و رابطه خوبی با هم داشتیم. او افسردگی نداشت و فقط، چون شب‌ها به‌راحتی نمی‌توانست بخوابد، قرص‌های آرامبخش مصرف می‌کرد.

مسمومیت دارویی

متخصصان پزشکی‌قانونی، در بررسی‌های اولیه، علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. جسد به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد و با تأیید خودکشی خانم بازیگر، پرونده او در دادسرای امور جنایی پایتخت به دستور بازپرس شعبه ششم این دادسرا بسته شد.

دومین شکایت

در حالی که بیش از ۲ سال از این ماجرا گذشته بود، مدتی قبل مادر زهره فکورصبور به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است، اما شخصی او را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.

او ادامه داد: این شخص رابط بین کارگردان‌ها و بازیگران است، به‌طوری‌که بازیگر‌ها را به کارگردان‌ها معرفی می‌کند تا در فیلم‌هایشان بازی کنند. تا آنجا که می‌دانم او دخترم را به کارگردان‌هایی معرفی کرده بود. دخترم با او ارتباط کاری داشت و می‌دانم آن شخص دخترم را تشویق کرده بود که خودکشی کند.

قرار منع تعقیب

با شکایت مادر خانم بازیگر فقید، به دستور بازپرس گودرزی، پسر جوان به دادسرای امور جنایی پایتخت احضار شد، اما در تحقیقات گفت: من واسط بین بازیگران و کارگردان‌ها هستم و زهره فکورصبور را نیز در چند فیلم و سریال به کارگردان‌ها معرفی کردم، اما هیچ اختلافی نداشتیم که او را به خودکشی ترغیب کنم.

در ادامه تحقیقات نیز هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد پسر جوان در این موضوع نقش دارد و خانم بازیگر را ترغیب به خودکشی کرده باشد.

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای پسر جوان صادر و پرونده نیز برای دومین بار مختومه شد.

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!