Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، شمار زیادی از مردم الجزایر از گروه‌های مختلف سنی با استقبال از استعفای «عبدالعزیز بوتفلیقه» از سمت ریاست‌جمهوری، با سر دادن شعارهای یکپارچه تأکید کردند که آنچه تا کنون اتفاق افتاده تنها آغاز جنبش است و با اشاره به ادامه فعالیت این جنبش و تأکید بر همبستگی ملت و ارتش خواستار محاکمه همه عوامل بدون استثنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون رسمی الجزایر عصر روز گذشته- سه‌شنبه- تصاویری از بوتفلیقه با پوشش غیر رسمی در حال تحویل نامه استعفای خود به «الطیب بلعیز» رئیس شورای قانون اساسی منتشر کرد.

بر اساس قانون اساسی الجزایر، «عبدالقادر بن صالح» رئیس مجلس سنای این کشور به مدت ۹۰ روز سمت ریاست جمهوری را به منظور برگزاری انتخابات عهده دار خواهد شد و حق نامزدی در این انتخابات را ندارد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: الجزایر عبدالعزیز بوتفلیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید