Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@09:19:36 GMT

زمان و ساعت پخش سریال شرایط خاص

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۵۲۰۷

زمان و ساعت پخش سریال شرایط خاص

به نقل از مهر، سریال «شرایط خاص» با پایان پخش مجموعه نوروزی «زوج یا فرد» روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. همزمان از لوگوی رسمی آن با طرحی از محمدحسین مجیدپور رونمایی به عمل آمد.


«شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این سریال پربازیگر، بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی وفرعی در تهران انجام شد.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور در این مجموعه بازی دارند.   سایر عوامل «شرایط خاص» عبارتند از: نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

منبع: فردا

کلیدواژه: شرایط خاص تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه تحولی و اقدام جهادی خلأها را جبران می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: نگاه تحولی در سال جدید با اقدامات جهادی می تواند خلاها و کمبودها را به نحو شایسته جبران کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه شورای مدیران و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار کرد: باید از فرصت ماه مبارک رمضان که مملو از رحمت و لطف الهی است به بهترین شکل بهره برده و در کنار اطاعت و بندگی خداوند متعال از این لحظات اندوخته ای شایسته داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما یک سال پرفراز و نشیبی را همراه با شیرینی ها و تلخی ها و سختی ها و مشکلات کاری پشت سر گذاشتیم ولی آنچه که باقی ماند لذت خدمت به همنوع نیازمندی بود که همکاران ما با نیت خالصانه در این مسیر تلاش کرده تا اعمال حسنه ای را به نام خود ثبت و ضبط کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خدمت به نیازمندان عیال الله را اقدام ماندگار در عمر زودگذر عنوان کرد و گفت: هر قدمی که برای رفع حوایج مردم به ویژه نیازمندان برداریم همراه با جلب رضای الهی و اجر و پاداش بی انتهاست.

حسین نژاد افزود: همکاران ما با کار جهادی و پیگیری مسئولانه همراه با تلاشی مضاعف سعی کردند تا اتفاقات خوبی را در سال جاری در مجموعه کمیته امداد رقم بزنند تا این باقیات صالحات در کارنامه کاری آنها به ثبت برسد.

وی ادامه داد: سال گذشته اتفاقات خوبی در کمیته امداد رقم خورد به طوری که ما سال را با برکت ماه رمضان آغاز کردیم و آخر این سال نیز منتهی به ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی ختم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در قالب جشن رمضان که سال گذشته برگزار شد در کنار حامی یابی سعی کردیم تا توزیع بسته های معیشتی و دلجوئی از خانواده های نیازمند را در قالب طرح «مفتاح الجنه» شاهد باشیم که اکثر مدیران استانی در این طرح مشارکت کردند.

حسین نژاد اظهار کرد: 35 دستگاه اجرایی استان در قالب طرح مفتاح الجنه مجالستی صمیمانه با محرومان و نیازمندان انجام داد تا یاریگر خانواده های نیازمند باشند.

  توانمندسازی خانواده ها اولویت 1403  

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن بزرگ خودکفایی 2 هزار نفری مددجویان کمیته امداد در مهرماه سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: در نگاه تحولی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت پوشش از رویکردها و اقدامات جدی و اساسی است که سال گذشته 2 هزار نفر در قالب این رویکرد به استقلال مالی رسیده و توانسته اند روی پای خود بایستند.

حسین نژاد افزود: بحث توانمندسازی و خودکفایی خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری از نهاد کمیته امداد است و به صورت جدی در سال جاری نیز این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی گفت: در این زمینه همه معاونت ها و بخش های کمیته امداد دست به دست هم داده اند تا در بحث توانمندسازی اقدامات مناسب انجام و اطلاعات این خانواده ها در سامانه مورد نظر به ثبت برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در اواخر سال گذشته جشن 100 هزار نفری را نیز با حضور رئیس جمهور و مسئولان کشوری شاهد بودیم که سهمیه استان اردبیل نیز در این زمینه محقق شده که در این بخش ما قدردان همراهی بانک ها عامل هستیم.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز با اولویت بحث توانمندسازی و خودکفایی سعی بر شناسایی استعدادهای اشتغال و کارآفرینی خانواده های نیازمند داریم تا بتوانیم این خانواده ها را به نقطه خوداتکایی معیشتی و اقتصادی برسانیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • زمان پخش «نون خ ۵» اعلام شد؛ تاریخ و ساعت پخش
  • تحقق شعار سال با همراهی دستگاه های اجرایی میسر می‌شود
  • فیلم| پیشنهاد عجیب نیما شعبان نژاد به لیندا کیانی در برنامه زنده
  • نگاه تحولی و اقدام جهادی خلأها را جبران می‌کند