Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های پله اسطوره فوتبال جهان، در مورد ام باپه و گمانه زنی ها در خصوص انتقال او به رئال مادرید.

طرفداری - اسطوره فوتبال جهان پله، در مورد شایعات لینک شدن ام باپه به رئال مادرید، در گفت و گویی بیان کرد کیلیان ام باپه ستاره جوان پاری سن ژرمن، می تواند با بازی کردن در لوشامپیونه نیز برنده توپ طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این صحبت ها را در مصاحبه ای با Le Parisien، در جریان رویدادی که منجر به اولین دیدار پله با این ستاره فرانسوی شد، بیان کرد.

به گزارش ESPN، پله باور دارد که ام باپه می تواند با پاری سن ژرمن دوران فوق العاده ای را تجربه کند، درست مانند همان کاری که او با سانتوس انجام داد. پله 78 ساله که سه بار با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده است، گفت:

کیلیان برای بردن توپ طلا نیازی به ترک پاری سن ژرمن ندارد. او باید همان گونه که تا الان بازی می کرد به بازی کردنش ادامه بدهد. این موضوعی است که اهمیت دارد. اگر بخواهیم پله را با کیلیان مقایسه کنیم، پله هیچوقت سانتوس را برای بهترین بازیکن جهان شدن، ترک نکرد. 

پله با شوخ طبعی ادامه داد:

من فکر می کنم او به من حسادت می کند، به این دلیل است که او سعی می کند مثل من بازی کند. روش بازی کردنش لاتین است، حتی می توانم بگویم او همانند برزیلی ها بازی می کند. این مایه تاسف است که او برای سانتوس بازی نکرده است. اما هنوز برای این کار وقت دارد. 

ام باپه در هفت بازی اخیرش در لوشامپیونه موفق شده 9 گل به ثمر برساند و در رکورد حداقل یک گل در هر یک از این هفت مسابقه را را به نام خود ثبت کرده است. او در این فصل 27 گل به ثمر رسانده که تقریبا دو برابر آمار 15 گل زده او در فصل 21016-2017 در موناکو، است. 

در این رویداد برنده فرانسوی جام جهانی 2018، کیلیان ام باپه در مورد کسب کردن سه جام جهانی همچون پله، گفت:

این موضوع غیر واقعی به نظر می آید. البته، تا زمانی که بتوانم در جام جهانی بازی کنم، گلهایم به فرانسه برای بردن این جام، کمک خواهد کرد، این دلیل که فرانسه نسل فوق العاده ای را در اختیار دارد. ما دوباره در سال 2022 باز خواهیم گشت و سعی خواهیم کرد تا دوباره برنده جام جهانی شویم. 

پله پیش تر به ام باپه توصیه کرده بود تا جای پای نیمار، هم تیمی برزیلی اش در پاری سن ژرمن  را دنبال کند، کسی که به دلیل مصدومیت از ناحیه پا ده هفته از تمرینات پاری سن ژرمن دور بود و به زودی به تمرینات تیم بازخواهد گشت. برخی از منابع اخیرا به ESPN، اعلام کردند که این دو بازیکن، به باشگاه فرانسوی اطمینان دادند که فصل بعد را نیز در پارک دو پرنس، توپ خواهند زد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

توهم بارسلونا نابود شد، پاری سن ژرمن و انریکه کاری با بارسلونا کردند که آنها هرگز فراموش نمی کنند. خبر بدتر برای بلوگرانا؟ ام باپه در راه است!

دانلود (107.9MB)

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • دفاع تمام قد سارا گوندوعان از همسرش؛ ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است / عکس
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • گل دوم کیلیان ام باپه به بارسلونا (بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن)
  • گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)