Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص لزوم توجه به کشت گلخانه‌ای با توجه به وضعیت فعلی کشور، گقت: خوشبختانه در 8 ساله اخیر در زمینه کشت گلخانه‌ای در سطح کشور شاهد توسعه و پیشرفت هستیم.

کشت گلخانه‌ای موجب افزایش بهره‌وری منابع آبی می‌شود

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اینکه کشور ما در میان اقلیم‌هایی قرار دارد که با محدودیت منابع آبی روبه‌رو است کشت گلخانه‌ای یکی از روش‌های افزایش بهره‌وری محصوب می‌شود، تصریح کرد: کشت گلخانه‌ای با توجه به چهار فصل بودن کشور ما این امکان را برای جامعه فراهم کرده تا در تمامی فصول سال بتوانند از میوه و محصولات کشاورزی تازه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشت‌ گلخانه‌ای زمینه صادرات را نیز فراهم می‌کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشت‌ گلخانه علاوه بر تامین نیاز داخلی به محصولات کشاورزی، می‌تواند زمینه صادرات را نیز فراهم کند، ادامه داد: باید به این موضوع نیز توجه کنیم که امکان دارد در زمینه کشت گلخانه‌ای نیز همانند بسیاری از فعالیت‌های دیگر که به یکباره گسترش می‌یابد با گذشت زمان در مدیریت آن ناتوان بمانیم.

توازن منطقه‎‌ای در زمینه صنعت طیور رعایت نشده است

ابراهیمی با بیان اینکه در زمینه توسعه صنعت طیور علی رغم حجم سرمایه‌گذاری بالا توازن منطقه‎‌ای مورد توجه قرار نگرفته و در برخی از موارد با بن بست‌های مواجه می‌شویم که این موضوع شرایط را سخت می‌کند، تصریح کرد: سرعت توسعه کشت گلخانه‌ای در سطح کشور قابل قبول است و از نظر اقتصادی نیز توجیح دارد.

امکان کشت گلخانه‌ای و مستقیم محصولات کشاورزی در کشور فراهم است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کشت گلخانه‌ای در مناطق مرزی از نظر ارزآوری بسیار کمک کننده بوده است، خاطرنشان کرد: این امکان در کشور وجود دارد که محصولات کشاورزی مورد نیاز را به صورت مستقیم و گلخانه‌ای کشت کنیم./

منبع: نماینده

کلیدواژه: کشت گلخانه ای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،شاخص کیفیت هوا عدد ۸۵ است که در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد