Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@06:11:00 GMT

خواب آلودگی راننده سواری ۳ کشته داد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۲۵۶

ساعت 24- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری دوو در استان اصفهان سه تن کشته شدند.

سرهنگ نادر رحمانی در خصوص مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته گفت: حوالی ساعت ۱۴ سه شنبه در کیلومتر ۱۵ محور تیران - دامنه استان اصفهان در پی خستگی و خواب آلودگی راننده سواری دوو و واژگونی آن متأسفانه سه تن کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ساعت ۴ بامداد سه‌شنبه در کیلومتر بیست و چهار محور زیارتعلی در استان هرمزگان در پی تخطی از سرعت مطمئنه و واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ شش تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه در کیلومتر ۴۵ محور اسدیه در استان خراسان جنوبی در پی تجاوز به چپ یک دستگاه پراید و برخورد آن با یک پراید دیگر پنج تن مجروح شدند.

وی از برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با احشام در کیلومتر ۹۵ محور مشهد نیشابور در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این حادثه که حوالی ساعت ۶ بامداد چهارشنبه به دلیل عدم توجه به جلو راننده سواری پژو رخداد یک تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خواب آلودگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت