Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-بیش از 40 هزار نمازگزار فلسطینی با حضور در مسجد الاقصی مبارک شب اسراء و معراج پیامبر اکرم (ص) را با سرودها و ترانه های مذهبی احیا کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه القدس العربی،«فراس الدبس»مسئول روابط عمومی در وزارت اوقاف مسجدالاقصی گفت: بیش از 40 هزار زائر به منظور احیای شب اسراء و معراج پیامبر اکرم (ص) در داخل قبه الصخره در مسجدالاقصی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود که حضور این تعداد از فلسطینیان در مسجدالاقصی پیام مهمی به رژیم اشغالگر است مبنی براینکه مسجدالاقصی خط قرمز است و باب الرحمه بسته نخواهد ماند.
اسراء و معراج در عقیدهٔ اسلامی، دو بخش از یک سفر شبانهٔ (سِیر) پیامبر اسلام، محمد در طول یک شب در حدود سال ۶۲۱م صورت گرفت. به دو شکلِ مادّی-جسمانی با معنوی توصیف شده، که طرح کوتاهی از سرگذشتِ این رویداد در قرآن، سورهٔ الاسراء و دیگر گفته‌ها در حدیث بیان شده است.
خاورم**9366**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مسجدالاقصي شب معراج پيامبر ص باب الرحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد

مجید آخوندزاده مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد با بیان اینکه چاه تامین آب شرب در شرایط اضطراری بخش آکرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: با حفر این چاه بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت بخش اکرم آباد از بهبود فشار آب و آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

او دبی آب این چاه را ۲۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: خط انتقال این چاه ۱۰۰ متر است که آب این چاه را به مخزن پنج هزار مترمکعبی اکرم آباد انتقال می‌دهد.

مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد مدیریت مصرف آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو را ضروری خواند و ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم با صرفه جویی و همراهی مردم در تابستان ۱۴۰۳ کمترین قطعی و افت فشار را شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • فیلم| حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • فیلم/ حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد