Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشته شد.

مهدی قائدی مهاجم جوان اما پرحاشیه استقلال باز هم برای آبی پوشان دردسر درست کرد.

این بازیکن که هنوز درگیر ماجرای تصادف جنجالی اش در بوشهر است امروز در محل اردوی آبی پوشان حضور داشت اما وقتی متوجه شد در فهرست تیمش برای بازی با سایپا قرار ندارد خودسرانه اردوی آبی پوشان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق شفر بسیار عصبانی شد و با اعضای کادر فنی تیمش جلسه گذاشت و در نهایت بازیکن جوان تیمش را در اختیار باشگاه گذاشت و او را از این تیم موقتا کنار گذاشت.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:45 به مصاف سایپا می رود./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!

بعد از 3 بازی پیاپی استفاده از ترکیب ثابت، اوسمار ویرا راه چاره‌ای جز تغییر در ترکیب تیمش برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی ندارد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس روزهای خوبی را با هدایت اوسمار ویرا پشت سر می‌گذارد و با وجود آنکه سرمربی برزیلی کارش را با شکست در فوتبال ایران آغاز کرد اما شرایط بعد از باخت مقابل آلومینیوم در اراک تغییر کرده است؛ به‌طوری‌که این شکست که بیست‌وششم بهمن‌ماه 1402 رقم خورد، اولین و آخرین باخت کارنامه ویرا در قامت سرمربی پرسپولیس بوده و تاکنون سرخ‌پوشان با هدایت ویرا دیگر مغلوب نشده‌اند و توانسته‌اند عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارند.

اوسمار ویرا در طول 9 بازی اخیری که در کسوت سرمربی پرسپولیس کارش را پیش برده، توانسته 8 برد به‌دست آورد و تنها یک تساوی مقابل استقلال در داربی پایتخت در کارنامه ویرا دیده می‌شود. اتفاق مثبت برای پرسپولیسی‌ها، رسیدن به ویرا به ترکیب موردعلاقه‌اش بوده است؛ به‌طوری‌که سرمربی برزیلی در 3 بازی اخیر به امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر در ترکیب اولیه تیمش اعتماد کرده است.
ویرا روی عالیشاه ریسک نمی‌کند!

سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار بعدی خود باید در اراک مقابل آلومینیوم قرار گیرند و این مسابقه در جریان رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند بتوانند انتقام شکست در لیگ برتر را مقابل حریف اراکی بگیرند. اولین غایب پرسپولیس برای این مسابقه که روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، امید عالیشاه است.

ستاره باتجربه پرسپولیس که در دیدار اخیر مقابل صنعت‌نفت آبادان آسیب دید، نمی‌تواند برابر آلومینیوم اراک به میدان برود و با توجه به در پیش بودن دوئل حساس مقابل سپاهان، کادرفنی پرسپولیس علاقه‌ای ندارند روی ستاره باتجربه تیم‌شان ریسک کنند.

عالیشاه که در بازی قبلی پرسپولیس، گل اول سرخ‌پوشان پایتخت را مقابل صنعت‌نفت آبادان ساخت و سپس به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس خارج شد، در حالی نمی‌تواند برابر آلومینیوم اراک به میدان برود که جدی‌ترین گزینه جانشینی او در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت، وحید امیری است. البته که چهره‌هایی مانند مهدی ترابی و اوستون اورونوف هم می‌توانند در نقش مهاجم سایه در ترکیب پرسپولیس به میدان بروند و علیرضا بابایی هم دیگر گزینه مطرح شده برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان است. آنچه مشخص است اینکه برخلاف 3 بازی قبلی، ویرا نمی‌تواند از ترکیب موردعلاقه‌اش استفاده کند و باید در ترکیب برنده تغییر ایجاد کند.

وضعیت مبهم بیرانوند برای دوئل انتقامی

علیرضا بیرانوند توانست روز گذشته گچ دست خود را باز کند و حالا او از امروز (دوشنبه) رسماً به تمرینات پرسپولیس اضافه شده است. بیرانوند که در روزهای اخیر، دستی گچ گرفته سعی می‌کرد تمرینات سبک خود را انجام بدهد، هنوز با فرم ایده‌آل فاصله دارد و همین مسئله باعث شده تا با توجه به آمادگی بالای امیررضا رفیعی و عملکرد درخشان او در خط دروازه پرسپولیس، احتمالاً در سفر به اراک، ویرا در خط دروازه بازهم به دروازه‌بان جوان تیمش اعتماد می‌کند و بعید نیست برای گذراندن اختصاصی، بیرانوند در تهران بماند تا برای دوئل حساس مقابل سپاهان آماده شود.

هنانوف در اراک برای نبرد با سپاهان آماده می‌شود؟

دانیال اسماعیلی‌فر با توجه به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی، منعی برای حضور در ترکیب پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی ندارد اما شرایط او برای در لیگ برتر متفاوت است و اسماعیلی‌فر نمی‌تواند در دیدار بعدی سرخ‌پوشان مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به میدان برود.

با توجه به این شرایط، احتمال دارد که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، ویرا به سراغ آزمودن گزینه‌های جانشینی اسماعیلی‌فر برود؛ آن‎‌هم در حالی‌که وحدت هنانوف به تازگی از کمند مصدومیت رها شده و در شرایط مسابقه قرار ندارد. ضمن آنکه فرشاد فرجی و ابوالفضل بابایی هم دیگر گزینه‌های حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس هستند و باید دید آیا با توجه به در پیش بودن دوئل با سپاهان، ویرا ریسک می‌کند و مقابل آلومینیوم هم گزینه‌های موردنظرش برای جانشینی اسماعیلی‌فر را می‌آزماید یا این مسابقه مدافع باتجربه در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم به میدان می‌رود.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی