Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:01:13 GMT

مرزبان: قدرت ماندن در لیگ دست خودمان هست

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۶۱۰

مرزبان: قدرت ماندن در لیگ دست خودمان هست

علیرضا مرزبان،‌ سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دادیم و هر روز بهتر شدیم. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مسجد سلیمان، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در لیگ داریم کار ما به آنجا رسید که بعد از گذشت از بازی‌های فوق‌العاده سخت مقابل استقلال، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس به بازی‌هایی می‌رسیم که تیم‌های مدعی مقابل‌مان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با ماشین‌سازی تبریز و 4 بازی خانگی داریم و 3 بازی خارج از خانه که تمام معیارهای کاری‌مان را گذاشتیم روی این موضوع که بازی‌های خانگی‌مان را ببریم تا ماندگاری خودمان را در لیگ برتر 100 درصد کنیم. این مستلزم این است که هواداران ما به این نتیجه رسیده باشند که ما 2 بازی‌مان را باید حتما ببریم و از آنها تشکر می‌کنم که به تیم وفادار هستند و می‌بینند که ما فوتبال با کیفیتی بازی می‌کنیم. ما مقابل تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دادیم و هر روز بهتر شدیم. همه چیز در دست خودمان است و قدرت ماندن در لیگ دست خودمان هست. تمام تمرکز ما روی این هست که 2 بازی را ببریم.

ادامه دارد...

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجد سلیمان علیرضا مرزبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان علیرضا مرزبان نفت مسجد سلیمان علیرضا مرزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده سفیر ایران در کرواسی در مصاحبه با شبکهN۱ که از آن به عنوان CNN بالکان یاد می شود با بیان این که عملیات شنبه شب ایران در اراضی اشغالی یک پیام با یک عملیات محدود، محاسبه شده، دقیق و متناسب بود گفت: ما واقعاً هیچ تلفاتی نمی‌خواستیم وارد کنیم، فقط میخواستیم پیام راهبردی لازم را بدهیم که دادیم.

متن  مصاحبه این دیپلمات ارشد ایرانی با این شبکه خبری به شرح زیر است:

مجری: می توانید برای ما توضیح دهید که چرا این حمله صورت گرفت؟ البته من آنچه دولت شما می گوید را خوانده ام، اما می توانید کمی توضیح و دلایل عمیق تر به من بدهید؟

سفیر: در واقع یک دفاع از خود و یک پاسخ بود، یعنی یک حمله دفاعی. ایران واقعاً گزینه دیگری نداشت. ما این حمله را انجام دادیم زیرا گزینه دیگری نداشتیم. هیچ کشوری در جهان نمی تواند بر سر امنیت خود مصالحه کند و یا با به خطر انداختن امنیت و شهروندانش موافقت کند. وقتی صحبت از رژیم اسراییل می شود، یعنی رژیمی که به ساختمان دیپلماتیک ایران حمله می کند و فرماندهان ارشد نظامی را که علیه گروه های تروریستی به دعوت دولت میزبان می جنگند، شهید می کند، آن وقت واقعا چاره ای جز واکنش نیست. بویژه آنکه ما در واقع تمام ابزارهای دیپلماتیک را برای جلوگیری از رسیدن به این نقطه به کار گرفتیم. ما از شورای امنیت خواستیم، از همه کشورها خواستیم که این حمله رژیم اسرائیل را محکوم کنند و اقدام عملی کنند. اما میدانید چه شد. بی عملی مطلق در شورای امنیت.آمریکا، بریتانیا و فرانسه عملاً هرگونه امکانی را مسدود کردند...

مجری: درست اما شما این وضعیت را چگونه می بینید؟ پس چرا این سکوت برقرار شده است؟ شما درخواست محکومیت این حمله را داشتید.؟

سفیر: رژیم اسرائیل دهه هاست که تحت حمایت برخی در اروپا و آمریکا قرار دارد. ببینید در غزه چه خبر است. ۳۵ هزار فلسطینی به دست وحشی ترین رژیم دنیای ظاهرا متمدن سلاخی شدند که ۷۰ درصد آنها زنان و کودکان و ۹۰ درصد غیر نظامیان هستند. همچنین نیروهای بین المللی که برای کمک به آنجا آمده بودند، بیمارستان ها، کودکستان ها، مدارس و...

مجری: مطمئناً یک بحران انسانی در آنجا وجود دارد...

سفیر: بله اما مهم این است که این رژیم در واقع کارت سفید امضاء از غرب گرفته و اجازه انجام همه اینها را گرفته و به همین دلیل به جنایات خود ادامه میدهد. به همین دلیل این رژیم به این باور غلط رسیده است که می تواند به همه مردم و کشورهای منطقه قلدری کند و هیچ کس پاسخی نخواهد داد. ایران در واقع این حمله مشروع را انجام داد زیرا می‌خواهد جلوی این جنایات، تشدید تنش و احتمال وقوع جنگی دیگر را بگیرد. برای صلح بود.

مجری: آیا فکر می کنید این به توقف تشدید تنش منجر می شود زیرا نخست وزیر نتانیاهو در توییتر گفت که اسرائیل پس از حمله پیروز خواهد شد؟ آیا از پاسخ و تشدید جنگ منطقه ای با پیامدهای جهانی هراس دارید؟

سفیر: کلمه پیروزی باید دید در قاموس وی به چه معناست. نتانیاهو همیشه می خواسته با خون سربازان آمریکایی و پول مالیات دهندگان آمریکایی و غربی پیروز شود. برای اینکه پیروزی مدنظر وی را بدانید بینید در غزه چه می گذرد؟ همه در سراسر جهان، حتی کشورهای غربی می گویند که این مجازات دسته جمعی، پاکسازی قومی فلسطینیان است. سازمان های بین المللی این را نسل کشی نامیدند. اما آنها می گویند این پیروزی است. پیروزی به ویژه برای آنها، به ویژه برای آقای نتانیاهو، ماندن در قدرت به هر قیمتی است. و بهای  آن جان مردم است. اما این یک پیروزی نیست، این یک شکست جمعی جامعه بین المللی در متوقف کردن این منفورترین رژیم است که شرم دنیای متمدن  است ، باید بدانید برای برخورد با چنین رژیمی باید بازدارندگی ایجاد کرد و ایران چاره ای جز احیاء بازدارندگی نداشت. بدون چنین بازدارندگی احتمال جنگ هر لحظه بیشتر است...

مجری: می‌فهمم، اما آیا فکر می‌کنید اسرائیل واکنش نشان می‌دهد و منجر به جنگ منطقه‌ای می‌شود؟ حالا چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

سفیر: ریسک همیشه زیاد است. حماقت بشری وقتی صحبت از فردی مانند نتانیاهو و رژیم وی است حد و مرزی نمی شناسد. وقتی به نمایندگی دیپلماسی ایران حمله کردند کار به شدت احمقانه ای کردند. بنابراین من نمی توانم به جای آنها سخن بگویم. اما من می توانم از طرف دولت متبوع خود صحبت کنم. ما ۱۰۰% آماده هستیم. اگر حمله ای صورت بگیرد، ما فورا و به صورت همه جانبه و قاطع واکنش نشان می دهیم. ببینید ما به حملاتی که به سفارتمان انجام شده است، واکنش نشان دادیم اما...

مجری: ما به موضوع آینده باز خواهیم گشت، حتی اگر در دوران چالشی زندگی کنیم. نظر شما در مورد آینده چیست؟

سفیر: عرض می‌کردم که واکنش دفاعی ایران کنترل شده و محدود بود...

مجری: می دانید قیمت می تواند بالا باشد؟

سفیر: بله. به آنچه از من پرسیدی باز خواهم گشت. اما ابتدا اجاره بدهید نکته ای را بگویم. پاسخ ایران کالیبره شده بود و فقط به دو مکان نظامی محدود می شد.

مجری: این یک پیام بود، درسته؟

سفیر: این یک پیام با یک عملیات محدود، محاسبه شده، دقیق و متناسب بود. ما واقعا هیچ تلفاتی نمی خواستیم وارد کنیم. فقط میخواستیم پیام راهبردی لازم را بدهیم که دادیم. به آنها زمان دادیم تا نشان دهیم که نمی توانند همه سلاح هایی که اتفاقا ساده بودند را رهگیری کنند. ما اعلام کردیم که غیرنظامیان را هدف قرار نخواهیم داد. ما با همسایگان خود در منطقه صحبت کردیم. وزیر امور خارجه ما پایتخت به پایتخت در منطقه رفت. ما از طریق کانال سوم(واسطه) به آمریکا پیام دادیم که حمله خواهیم کرد. پیش از ۱۰ روز فرصت دادیم. و بعد ما این اقدام دفاعی را انجام دادیم و به آنها گفتیم که فقط دو پایگاهی را که به سفارت ما حمله کردند هدف قرار می دهیم و دادیم. در هدف عملیات کاملا موفق شدیم. ما مأموریت خود را انجام دادیم. ما خواهان تشدید تنش بیشتر نیستیم. ما بلافاصله نامه ای به سازمان ملل فرستادیم که از نظر ما پاسخ تمام شده است. آنها به ما حمله کردند، ما واکنش نشان دادیم. همین بود.

مجری: آینده چه چیزی در انتظار منطقه است؟ 

همیشه خطر عواقب جهانی وجود دارد. اگر اتفاقی بیفتد، یک جنگ تمام عیار رخ خواهد داد. ایران مایل نبود کسی را غافلگیر کند. اما در آینده اگر رژیم ماجراجویی کند، پاسخ عظیم است. با عملیات شنبه شب ما نه تنها به اسراییل، بلکه به آمریکا و سایرین پیام فرستادیم: ایران هم توان و هم ظرفیت و هم اراده تحقق دفاع از خود را دارد.

مجری: فکر نمی کنم در حال حاضر آمریکا و انگلیس از اسرائیل در حملات تلافی و دفاع فرضی حمایت کنند. شما چی فکر میکنید؟ همه نگران به نظر می رسند. همه امید به آرامش دارند؟

سفیر: من یک دیپلمات هستم. من صلح طلب هستم. من صلح را دوست دارم و برای صلح می جنگم. و آخرین چیزی که منطقه ما انتظار دارد جنگ است. اما اگر حمله ای صورت بگیرد، ما به مقابله خواهیم پرداخت. در عملیات ایران انگلیس، آمریکا و فرانسه به اسرائیل کمک کردند. ما آن را نادیده گرفتیم. اما اگر حمله ای از سوی اسرائیل صورت گیرد و این کشورها یا هر کشور دیگری بخواهد با آنها دار و دسته بشود آن وقت بدون لحظه ای تردید از همه ابزارهای موجود خود برای حمله متقابل استفاده خواهیم کرد، ما هر کاری برای پاسخ به آن رژیم تروریستی قانون گریز انجام خواهیم داد.

مجری: بیایید در مورد آنچه در غزه اتفاق می افتد صحبت کنیم. اسرائیل، البته، به خاطر حملات اکتبر ، همان کاری را انجام می دهد که شاهد آن هستیم. وقتی اسرائیل می گوید از خود دفاع می کند، چه فکر می کنید؟ و نظر شما در مورد حماس چیست؟

سفیر: آنها از خود دفاع می کنند؟! آنها ۳۵ هزار نفر را کشتند. این دفاع نیست در فرهنگ لغات رژیم اسرائیل و برخی همراهی های کورکورانه کشورهای غربی برخی مفاهیم در بعیدترین حالت خود بکار گرفته می شوند. دفاع به معنای کشتن ۳۵ هزار نفر نیست. مجازات دسته جمعی افراد بی گناه دفاع از خود نیست بلکه تجاوز است. ما در اینجا در مورد قربانی صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد اشغالگر صحبت می کنیم. فلسطینیان درمانده مجبورند هر روز در فقر مطلق زندگی کنند، در شرایطی که نه غذا دارند و نه آب. آیا می توانید آن را تصور کنید؟ نتانیاهو مجرم و جنایتکار، برای ماندن در قدرت هر کاری می کند. میداند به محض خروج از قدرت پایان عمر سیاسی اوست. او با تمام وجود تلاش می کند تا در قدرت بماند. جامعه بین المللی به ویژه آمریکا که حامی اصلی رژیم اسراییل هستند وطیقه دارند و اکنون باید جلوی آن را بگیرند. صحبت از خویشتنداری الزاماتی دارد. نمی توانید همزمان هم کیک خود را بخورید و هم آن را ذخیره کنید. خویشتن داری میخواهید؟ باید جلوی همه کسانی را بگیرید که مرتکب این جنایات می شوند. ضمنا ۷/۱۰. آغاز تاریخ رژیم اسرائیل نبود. آنها ۷۰ سال است که جنگ های خونینی را در خاورمیانه راه انداخته اند. آنها ریشه همه مشکلات در خاورمیانه هستند. آنها این ایدئولوژی صهیونیستی را دارند که فلسطینی ها را غیر انسان نشان دهند تا آنها را بکشند و محروم کنند و حق تعیین سرنوشت را از آنها سلب کنند. و این با هیچ معیاری قابل قبول نیست. همه مسئولیت فوری مستقیم دارند که جلوی این را بگیرند.

مجری: آنها می گویند که حماس از مردم برای سپر انسانی استفاده می کند تا همراهی ایجاد کند. شما چی فکر میکنید؟

سفیر: اعداد خودشان جواب شما را میدهند. فقط جستجوی اینترنتی کنید. اولین چیزی که در گوگل خواهید دید این است که بیش از ۳۵۰۰۰ غیرنظامی کشته شدند. ۷۰ درصد آنها کودک و زن هستند. این بدان معناست که آنها از آن استراتژی قتل عام استفاده می کنند و سپر انسانی یک بهانه است. فقط به تصاویر کشته شدن مردم نگاه کنید. بولدوزرها برای کسانی فرستاده می‌شوند که برای مردگان خود که به دست رژیم قصابی شده اند عزاداری می‌کنند. با بولدیزر به گورستان می‌روند تا اجساد مرده را بیرون بیاورند تا به آنها نشان دهند که اگر حمله دیگری انجام شود، همه کشته خواهند شد. ما در مورد یک رژیم معمولی صحبت نمی کنیم. همه چشمان خود را بسته اند.

مجری: البته همه نیستند...

 می دانم که افکار عمومی علیه اسرائیل است، اما هرکسی که در شورای امنیت می نشیند و مانع از اقدام احتمالی سازمان ملل شود، منظورم این است.

مجری: در اتحادیه اروپا مواضع مختلفی وجود دارد. من چند روز پیش مصاحبه ای با پدرو سانچز در الجزیره را تماشا کردم که چگونه او تلاش می کند برخی از رهبران اروپایی را متقاعد کند که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند. به نظر شما، آیا راه حل دو کشوری حتی در حال حاضر یا در آینده امکان پذیر است؟ چطور ممکن است این اتفاق بیفتد؟ من این را از شما می‌پرسم زیرا فکر می‌کنم دولت شما در مقطعی در مورد یک کنفرانس صلح بالقوه صحبت کرده است. اما حماس نیز باید بر سر میز مذاکره باشد. نمی دانم چیزی را اشتباه متوجه شده ام یا نه.

سفیر: حق با شماست. ما به صلح نیاز داریم اما صلح عادلانه و فراگیر نیاز داریم که شامل همه ساکنان اصلی سرزمین فلسطین باشد. اینکه رژیم اسرائیل آماده رفراندوم باشد که در آن همه ساکنان اولیه فلسطین در مورد آینده و ساختار سیاسی آن کشور شرکت کنند،من در این خصوص تردید دارم. اما این تنها مسیری است که در واقع به یک راه حل پایدار و باثبات برای صلح در فلسطین منجر خواهد شد. ما به آرامش و صلح نیاز داریم. این منطقه به ثبات و صلح نیاز دارد. اما یک صلح عادلانه، و این بدان معناست که شما باید همه کسانی را که از حقوق اساسی خود محروم شده اند، را در بر بگیرید. این نظر من است.

مجری: به نظر شما کنفرانس صلح با این دولت اسرائیل در حال حاضر امکان پذیر است؟

سفیر: من در مورد آن شک دارم. این در واقع یک رژیم یاغی است و در واقع نشان داده که حتی به حرف واشنگتن گوش نمی دهد. آنها فقط به دنبال یک دولت نژادی خالص یهودی هستند و آنرا می خواهند. و این بدان معناست که شامل همه فلسطینی ها نمی شود. این شهرک ها، انزوای فلسطینی ها، تحقیر هر روزه فلسطینی ها را می بینید. ببینید آنها شهروندان درجه دو هستند. و این چیزی است که ما اکنون شاهد آن هستیم.

مجری: با این دولت اسرائیل، راست‌گراترین جناحی که تا به حال در کشور حاکم است، آیا واقعاً شک دارید که چنین چیزی ممکن است؟به رسمیت شناختن فلسطین چطور؟

سفیر: یک پیام قوی باید ارسال شود. صرف نظر از اینکه چه کسی در رژیم تصمیم می گیرد. آنها باید درک کنند که کل جامعه بین المللی این را می طلبد. شروع میتواند با به رسمیت شناختن فلسطین توسط آمریکایی ها و کشورهای اروپایی باشد و نقطه شروع خوبی در ادامه صحبت قبلی ام می تواند باشد.  اما اصل اساسی الان این است که باید فورا نسل کشی در غزه متوقف شود. اگر رژیم اسرائیل امروز کشتار غزه را متوقف کند میتوان به مرحله بعد فکر کرد. نتانیاهو هر کاری می کند تا توجه ما را از مسئله فلسطین و غزه منحرف کند. شاید به همین دلیل به نمایندگی دیپلماتیک ایران حمله کرد. او با این کار تمام کنوانسیون های بین المللی را شاید دقیقاً به این دلیل زیر پا گذاشت که می خواست توجهات را از غزه منحرف کند. همه باید روی مشکل اصلی که فلسطین و غزه است تمرکز کنند. این باید تمرکز اصلی همه ما باشد. ایران گفت ماموریتش انجام شده است. شما به ما حمله کردید و ما اینگونه واکنش نشان دادیم. اکنون به حل مشکل فلسطین بازگردیم. شاید نتانیاهو بخواهد به امیال شخصی خود و نجات وضعیت شخصی خود ادامه دهد. ما شاهد این هستیم که این حفظ حود را با هر هزینه ای انجام دهد.مردم در فلسطین اشغالی، چه یهودی، چه مسیحی، چه مسلمان، قربانی این دولت بسیار منفور راست افراطی هستند. همه قربانی این رژیم اسرائیل هستند.

مجری: نظر شما در مورد رها کردن گروگان ها، آزادی گروگان ها چیست؟ آیا این می تواند منجر به مذاکره شود؟

سفیر: ایران برای رسیدن به یک راه حل دائمی فعال است و برخی کشورهای عربی به ویژه قطر هم همینطور. همه ما تلاش می کنیم این درد مردم فلسطین را برای همیشه متوقف کنیم. باز هم می گویم که ما سیگنال های امیدوارکننده از این رژیم راست افراطی در اسرائیل نمی بینیم. خودشان باید تصمیم بگیرند، و به ویژه کسانی که از اسرائیل حمایت می کنند باید نقش سازنده تری برای اتمام وضعیت فعلی ایفا کنند.

مجری: سوال آخر از امروز نیز سکوت انتخاباتی در کرواسی ادامه دارد. ارتباط و روابط خوب را چگونه می بینید؟ آیا روابط کرواسی و ایران در این زمان می تواند بهبود یابد؟

سفیر: من در واقع کشور شما را بسیار دوست دارم. ایران اولین کشور آسیایی و مسلمانی بود که کرواسی را به رسمیت شناخت. ما در دوران جنگ میهنی، در زمان تجاوز به کشور شما، با شما بودیم. همه می دانند که ایران چقدر در کنار شما ایستاده بود، نه فقط از نظر سیاسی. ما در آن زمان به شما تجهیزات نظامی دادیم، حتی زمانی که کشورهای ناتو آن تجهیزات را برای شما ارسال نکردند و این یک پایه محکم برای سایر روابط دوجانبه در آینده است. البته ما سیاست خارجی کرواسی را درک می کنیم. شما عضو ناتو و اتحادیه اروپا هستید و ما می توانیم به شما به خاطر همه موفقیت ها و هر آنچه که به دست آورده اید تبریک بگوییم. اما مهمترین موضوع صیانت از روابط بر اساس این پایه های محکمی که بین کرواسی و ایران شکل گرفته است. بین مردمان ما روابط تاریخی وجود دارد. ما بیش از ۳۰۰۰ کلمه مشترک بین زبان کرواتی و فارسی داریم. من انتظار و امیدوارم که بتوانیم روابط دوجانبه خود را حفظ و توسعه دهیم و آنها را از تاثیر طرف ثالث رها کنیم. روابط دوجانبه ما بسیار مهم است و من فکر می کنم می توانیم روابطی داشته باشیم که بر اساس احترام متقابل باشد و به نفع دو ملت باشد.

مجری: من بچه بودم، اما زمانی ایرانی ها برای تحصیل و زندگی به یوگسلاوی سابق می آمدند. آیا چیزی در مورد آن می دانید زیرا بسیاری از آنها باقی مانده اند؟

سفیر: بله. یک جامعه قابل توجه و محترم ایرانی وجود دارد که از آن زمان وجود داشت که بعدا هم گسترش یافت. این جامعه کمک های زیادی به جامعه میزبان خود کرده است. روابط بین مردم در اینجا مهم است، نه فقط روابط دیپلماتیک. من می دانم که این افراد برای تقویت روابط ما بسیار مهم هستند و امیدوارم در آینده شاهد افزایش این تعامل شگفت انگیز بین دو ملت خود باشیم.

دیگر خبرها

  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • ترکیه: نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند