Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:51:05 GMT

14 نفر در حوادث جاده ای روز طبیعت در بوکان مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۸۳۶

14 نفر در حوادث جاده ای روز طبیعت در بوکان مصدوم شدند

طاها قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرسنل فوریت های پزشکی 115بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان در روز طبیعت 23 ماموریت در محورهای مواصلاتی انجام داده اند.
وی ادامه داد: یکی از این حوادث در سه راهی نوبار بین 2 دستگاه پیکان وانت با پراید رخ داد که در آن سه نفر از هر2 خودرو مصدوم شدند که با همکاری هلال احمر و فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: حادثه دیگر در محور جاده شهریکند به بوکان به وقوع پیوست که در این حادثه نیز 2 نفر مصدوم و به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان منتقل شدند.
مسوول فوریت های پزشکی 115 بیمارستان شهید قلی پور بوکان در خصوص دیگر حادثه محورهای مواصلاتی بوکان گفت: حادثه دیگر در محور جاده برهان بوکان - مهاباد بین 2 دستگاه خودروی پیکان به وقوع پیوست که در این حادثه سه نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی بیان کرد: در محور جاده بوکان به سد شهید کاظمی که بیشترین مصدوم را بر جا گذاشت 6 نفر مجروح شدند.
قاسمی با بیان اینکه روز گذشته پر کارترین روز اورژانس 115 بوکان در سال جاری بود، گفت: تکنسین های فروریت های پزشکی 115 بوکان علاوه بر انتقال مصدومان جاده ای 9 ماموریت اورژانسی درون شهری در روز طبیعت انجام دادند.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/ 3020/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان طبیعت فوریت های پزشکی محورهای مواصلاتی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران