Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی روش مقصر اصلی حذف ایران از جام ملت ها را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، بنا به گزارش سایت ایرلندی، کارلوس کی روش، سرمربی 66 ساله‌ی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی هدایت کلمبیا را برعهده گرفته، در جدیدترین اظهارات خود میک مک درموت، مربی بدنساز سابق تیم ملی را به عنوان مقصر اصلی حذف تیم ملی از جام ملتهای آسیا معرفی کرد!

مک درموت که به عنوان مربی بدنساز سابقه‌ی حضور در تیم ملی را دارد، به تازگی به یک تیم ایرلندی پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر کارلوس کی روش بدنسازی تیم ملی توسط مک درموت به شکل مطلوبی صورت نگرفته و همین مسئله موجب حذف ایران از جام ملتهای آسیا در امارات شده است.

کی روش که اخیرا سرمربی کلمبیا شده است، بنا به دلایل یاد شده از مک درموت در تیم جدیدش استفاده نکرده و به نوعی به دوستی هفت ساله‌ی خود با وی پایان داد!

این اظهارات و ادعاهای سرمربی پرتغالی در حالی صورت گرفته که میک مک درموت زمانی سابقه‌ی حضور در استقلال به عنوان بدنساز را هم داشته و در آن تیم نیز عملکردش نارضایتی اعضای تیم و نتایج ضعیفی را برای آبی پوشان در پی داشت و مشخص نیست که کی روش بر چه اساس اقدام به استفاده از وی در تیم ملی نموده که حالا دهان به انتقاد گشوده و انگشت اتهام را به سمت وی نشانه گرفته است!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کیروش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش