Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویس امیدوار است هم تیمی‌هایش امید خود را در کورس قهرمانی از دست ندهند.

طرفداری- مارکو رویس، مسوت اوزیل را بهترین بازیکنی می‌داند که تا به حال کنار او بازی کرده است.

به نقل از سایت گل، رویس کنار بازیکنانی همچون روبرت لواندوفسکی، ماریو گوتزه، تونی کروس و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آلمان یعنی میروسلاو کلوزه بازی کرده است ولی اوزیل را بهترین هم تیمی خود می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خداحافظی اوزیل از تیم ملی آلمان، فرصت بازی کردن دوباره کنار هافبک آرسنال را دست کم در سطح ملی از کاپیتان دورتموند سلب کرده است. اوزیل در جریان پیروزی ۲-۰ آرسنال مقابل نیوکاسل درخشان ظاهر شد و رویس امیدوار است آن نمایش، آغاز روند احیای او زیر نظر امری باشد. 

بهترین بازیکنی که کنارش بازی کرده‌ام؟ مسوت اوزیل. خلاقیتش و دیدی که از هم تیمی‌هایش دارد را دوست دارم. او پاس گل‌های زیادی در لیگ برتر و تیم ملی به ثبت رسانده است. او بازیکن باهوشی است و شما می‌توانید این را با اولین نگاه به او بفهمید. همیشه از بازی کردن کنار او لذت بردم و به همین خاطر پا پس کشیدن او مایه اندوه است. امیدوارم به فرم برگردد و به صورت مستمر برای آرسنال بازی کند. 

 دورتموند تلاش می‌کند برای اولین بار پس از فصل ۱۲-۲۰۱۱ بار دیگر قهرمان بوندس لیگا شود.

روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. اخیرا فرم خوبی نداشته‌ایم ولی این که خونسرد بمانیم نکته مهمی است. در مورد این که باید به تلاش خود ادامه بدهیم و مثبت بمانیم، با اعضای تیم حرف خواهم زد. باید صبور باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال