Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:55:17 GMT

زیرساخت های ارتباطی پلدختر از بین رفته است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۵۴۴

زیرساخت های ارتباطی پلدختر از بین رفته است

به گزارش ایرنا،محمد جواد آذر جهرمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم آباد افزود: در این شهر مراکز مخابراتی نابود شده اند و به زیر گل رفته اند اما ارتباطات موبایل از دیشب به شرایط طبیعی برگشته است.
وی اظهار داشت: در برخی از نقاط روستایی نیز تلفن همراه متصل شده است.
آذری جهرمی ادامه داد: امشب به سمت پلدختر حرکت می کنیم و تلاش می شود تا ارتباطات در این شهر وصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در مدت 2 یا سه روز ارتباطات شهرهای سیل زده وصل می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین گفت:دیشب رئیس جمهور اخبار پلدختر را به طور کامل دریافت کرده بودند و خواستند که به طور مستقیم در پلدختر حضور داشته باشم.
وی افزود: ممکن است رئیس جمهور به لرستان سفر کند.
7274/3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تلفن همراه سیل موبایل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پلدختر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر

اکبر مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح ایستگاه‌های پمپاژ «جایدر» و «چم مهر» شهرستان پلدختر نیاز است.

وی تأکید کرد: تکمیل شبکه آبیاری «جایدر» و ایستگاه پمپاژ «چم مهر» از مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان لرستان بود.

مدیر منابع آب پلدختر، افزود: در این سفر به‌طورکلی مبلغ ۱۰۰ میلیارد به ترتیب ۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور، ۲۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان وزارت نیرو و اعتبارات استانی به نسبت مساوی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای شبه آبیاری ایستگاه «جایدر» اختصاص یافت.

تشریح آخرین وضعیت ایستگاه پمپاژ «جایدر»

مهری، بیان داشت: پروژه ایستگاه پمپاژ «جایدر» با ۱۲۱.۱۳ میلیارد تومان از سازمان برنامه‌وبودجه و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار استانی در مجموع با تخصیص ۱۳۱.۱ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۷۹.۵ در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از هزار ۹۰۰ هکتار شبکه ایستگاه پمپاژ «جایدر» مقدار هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه با ۹۵ درصد پیشرفت ساختمانی و تجهیزاتی برقی و مکانیکی ایستگاه اصلی احداث شده است.

مدیر منابع آب پلدختر، عنوان کرد: ایستگاه فرعی یک این پمپاژ نیز ۱۰۰ درصد و ایستگاه فرعی پنج و چهار آن ۸۰ درصد پیشرفت دارند که در مجموع هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه امکان بهره‌برداری موقت توسط زارعین را دارد.

مهری، گفت: عملیات باقیمانده پمپاژ «جایدر» شامل تکمیل شبکه‌ها و ایستگاه‌های فرعی است که تکمیل آن نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

آخرین خبرها از ایستگاه پمپاژ «چم مهر»

وی به شرح مصوبه ایستگاه پمپاژ «چم مهر» پلدختر اشاره کرد و افزود: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این ایستگاه توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

مدیر منابع آب پلدختر، بیان داشت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ «چم مهر» با تخصیص ۱۷.۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان توسط سازمان برنامه‌وبودجه دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که اتاق پمپاژ آن تکمیل و تجهیزات برقی و مکانیکی نیز در حال نصب است.

مهری، به اقدامات صورت‌گرفته پمپاژ «چم مهر» اشاره کرد و افزود: خط برق تا محل ایستگاه پمپاژ اصلی به طور کامل اجرا، خط پمپاژ و شبکه اصلی آبیاری و زهکشی به طول چهار کیلومتر برای ۶۵۰ هکتار نیز انجام شده است.

وی افزود: ساخت مجدد ایستگاه پمپاژ آسیب‌دیده از سیل «چم مهر» شامل ساختمان و خرید تجهیزات برقی و مکانیکی با پیشرفت ۷۵ درصد شامل عملیات قسمت بتن‌آرمه ساختمان، تهیه و نصب سوله ساختمانی، تهیه پمپ‌ها و ساخت تابلوهای برق به طور کامل و تهیه بخش عمده‌ای از کابل‌ها از اقدام‌های انجام شده برای راه‌اندازی این ایستگاه است.

مدیر منابع آب پلدختر، تصریح کرد: انجام بخشی از سازه آبگیر و فعالیت برای انجام کامل آن، تهیه شیرآلات و اتصالات موردنیاز، اجرای یک کیلومتر خط فولادی ابتدای خط پمپاژ نیز از دیگر اقدامات برای تکمیل و راه‌اندازی پمپاژ «چم مهر» است.

مهری، گفت: عملیات باقیمانده ایستگاه «چم مهر» شامل تکمیل خط انتقال به طول ۳۰۰ متر، نصب و راه‌اندازی الکتروپمپ‌ها و تکمیل حوضچه شیرآلات شبکه اصلی است که در این راستا مبلغ ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 6086529

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد