Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن تشکر و تقدیر از مردم آذربایجان‌غربی به جهت همدلی و همراهی با مسوولان و خدمتگزاران خویش از استاندار آذربایجان غربی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با استفاده از ظرفیت همه نیروهای امدادی، خدمات رسان و کمک ‌رسان، در حد توان از بروز هرگونه بحران و حادثه ناخواسته ناشی از بارش‌های بهاری برای مردم استان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این تماس، ضمن ابراز خوشنودی از افزایش تراز آب دریاچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش ذخیره آب به سه و نیم میلیارد مترمکعب در روزهای آینده، گزارشی از نحوه آمادگی، لایروبی رودخانه ها و مسیل‌های پرخطر و امدادرسانی و مدیریت بحران در نقاط مختلف استان در روزهای اخیر را به رییس ‌جمهوری ارایه کرد و از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از افزایش باران‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، بارش های اخیر موجب بوجود آمدن سیل در استان های مختلف شد و بر اساس آخرین آمار 25 هزار خانه را در سطح کشورر تخریب کرد اما این بارش های قابل توجه در آذربایجان غربی در سایه برنامه ریزی و پیشگیری های مسوولان خسارتی در پی نداشت.

مدیریت ستاد بحران آذربایجان غربی با راهبری نماینده عالی دولت در همه شهرستان ها به تشکیل تیم های عملیاتی، شناسایی مکان های پرخطر و اقدامات تخصصی جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار اقدام کرده بود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • بارش باران در کهنوج/ آمادگی ستاد بحران
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد