Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@21:38:45 GMT

پاکتا و دوناروما به دیدار مقابل یوونتوس نخواهند رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۸۰۲

میلان احتمالا با دو غایب، شنبه به مصاف یوونتوس برود. 

طرفداری- باشگاه میلان تأیید کرد که مصدومیت جیانلوئیجی دوناروما و لوکاس پاکتا جدی است، اما سوسو، فرانک کسیه و آندرا کونتی احتمالاً به دیدار مقابل یوونتوس خواهند رسید.

میلان که این روزها نتایج خوبی کسب نکرده است، شنبه در تورین باید به مصاف یوونتوسِ صدرنشین برود، شب گذشته دوناروما و پاکتا، هر دو در جریان دیدار تیمشان مقابل اودینزه مصدوم شدند و از زمین بازی خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه میلان اعلام کرده است که دوناروما دچار پارگی سطح یک فلکسور عضله ران راست خود شده است و مدت زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارد، این نوع مصدومیت‌ها معمولاً دوری چند هفته ای برای بازیکن به دنبال خواهد داشت. همچنین پاکتا دچار پیچ خوردگی درجه دو از ناحیه مچ پای راست شده است و هفته آینده وضعیتش بررسی خواهد شد. 

وضعیت پاکتا احتمالاً هفته آینده برای مشخص شدن میزان جدیت مصدومیتش بیشتر بررسی شود، ممکن است لیگامنت او آسیب دیده باشد. به این ترتیب، میلان قطعاً پاکتا و دوناروما را برای دیدار مقابل یوونتوس در اختیار نخواهد داشت. پیش بینی می‌شود، سوسو، فرانک کسیه و کونتی به بازی شنبه برسند. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در شرایط بازی از ساعت ۱۴ امروز پنج‌شنبه در یک رقابت تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل پاس همدان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه دوستانه موفق شد با گل‌های علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره به پیروزی سه بر صفر مقابل پاس همدان دست پیدا کند.

تمرینات تیم آلومینیوم اراک که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بود، طی چهار روز گذشته مجددا پیگیری و ادامه پیدا کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ ماه) در مسابقه معوقه لیگ‌برتر به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • گل پاکتا به برزیل از روی نقطه پنالتی در ثانیه های پایانی (اسپانیا 3-3 برزیل)