Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی توحیدی از توزیع بیش از یک هزار جعبه کمک های اولیه در بین مسافران ونوروزی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده با تبریک سال و با اشاره به خدمات خوب صورت گرفته در ایام نوروز توسط جمعیت هلال احمر گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در چند روز گذشته جمعیت هلال احمر شهرستان لنده در راستای وظایف ذاتی خود در یاری رساندن به مردم در کنار سایر دستگاه های ستاد مدیریت بحران در حال خدمت به مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نیروهای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان لنده در دو پست راهنمای مسافران نوروزی و امداد از 27 اسفندماه تا 17فرودین ماه در حال خدمات دهی به مسافران نوروزی است.

 

سیدعلی توحیدی تصریح کرد: به منظور تعمیق بخشی سطح خدمات امسال بیش از یک هزار جعبه کمک های اولیه بین مسافران نورزی توزیع شده است که با این حرکت شاهد خود مراقبتی شهروندان در امر سلامت بوده ایم.

 

وی تاکیدکرد: در خصوص سیلاب های صورت گرفته نیز جمعیت هلال احمر تا کنون در این راستا به خسارت دیده گان کمک های خوبی کرده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه