Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری گفت: در مقوله های اشتغال زا کسانی که در حادثه اخیر دچار آسیب به کسب و کار آنها شده است، وام اشتغال زا با برآوردهایی که صورت میگیرد پرداخت خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: با مساعد شدن  شرایط  آب و هوا در کهگیلویه و بویراحمد دستگاه های خدمات رسان استان تعداد 500 بسته غذایی به مددجوایان آسیب دیده تحویل داده شده و این موضوع ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در 70 پایگاه سراسر استان برای کمک به مناطق آسیب دیده در کهگیلویه و بویراحمد  و خارج از استان نظیر خوزستان، لرستان و گلستان در حال جمع آوری  کمک های مردمی بوده، که مبلغ جمع آوری شده تا اکنون حدود 70 الی 80 میلیون تومان است.

قباد مبشری تصریح کرد: در مقوله های اشتغال زا کسانی که  در حادثه اخیر دچار آسیب به کسب و کار آنها شده است، وام اشتغال زا با برآوردهایی که صورت میگیرد پرداخت خواهد شد و در بخش مسکن مددجویان کسانی که دچار آسیب شدند تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.

وی گفت: روستاهایی که بیشترین آسیب را دیده اند در شهرستان بویراحمد قرار دارد، به عنوان مثال مناطقی مانند لوداب، مارگون، پاتاوه، و در حوه شهر یاسوج، از طرفی در برخی از مناطق گرمسیری از جمله قلعه رئیسی و دیشموک و مقدار کمتر روستای  ممبی دچار آسیب شده، و در آن روستاهایی که پایگاه های امداد رسانی وجود دارد آسیب های نظیر ورد آب به منازل، ترک منزل، تخریب محل استقرار دام، اتفاق افتاده است، در برخی  روستاها  به علت بسته بودن راه های آنهامانند قلعه رئیسی و دیشموک برآوردی صورت نگرفته است، اما مشکلات آنها را به محض بهبود شرایط در دستور کار قرار خواهیم داد.

مبشری اضافه کرد: در بحث امداد رسانی آذوقه، پوشاک، را در مراحل ابتدایی  به آنها خواهیم رساند و در امداد رسانی  دراز مدت در بحث مسکن با توجه به اعتبارات خوبی که از طریق بنیاد مسکن، مدیریت بحران، کمیته امداد تامین شده با برآورد کردن خسارات به مددجویان کمک خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بحث کمک رسانی پرداخت وام های قرض الحسنه کارگشایی 5 میلیون تومانی با ابلاغی که توسط کمیته امداد مبنی بر اینکه افراد دارای مشکل بدون در نظرگرفتن سابقه قبلی دریافت وام، آنها را به عنوان حادثه دیدگان ناشی از سیل جهت گرفتن وام معرفی خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در شرایط کنونی تقریبا  500 خانوار برای دریافت وام تقاضا صورت گرفته است، که با بررسی مشکلات آنه، در صدد حل مشکلات آنها  خواهیم بود.

وی در پایان  گفت: همکاران بنده در روزهای گذشته در نقاط مختلف استان از جمله دشتروم، منصورآباد، لوداب، مارگون حضور داشتند و در شرایطی حاضر در روستای ممبی برای بررسی سیل زدگان هستیم و در خود ادارات در حال پیگیری هستندکسانی که مشکلی دارند برای حل آنها قدم بردارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان