Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:36:57 GMT

شکست سنگین العین قبل از بازی با الدحیل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۶۷۸

شکست سنگین العین قبل از بازی با الدحیل

العین امارات با نتیجه ۵ بر یک مقابل الجزیره شکست خورد و با باخت به استقبال بازی با الدحیل رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم العین که یکی از حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی مهمان تیم رده چهارمی الجزیره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الجزیره بازی را هجومی آغاز کرد و با گلزنی ارنست آسانتی، مهاجم غنایی خود در دقیقه ۳ پیش افتاد؛ علی مبخوت، ستاره ملی پوش الجزیره گل دوم تیمش را در دقیقه ۲۸ با یک سر توپ تماشایی و شوت بغل پای فنی به ثمر رساند ولی این نتیجه پابرجا نماند و در دقیقه ۴۲ اسماعیل احمد ارسال کایو را تبدیل به گل کرد تا العین امیدوار به جبران نتیجه شود.

 

ناصر بارازیته در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل سوم الجزیره را با ضربه بغل پای دقیق زد که این نتیجه در دقیقه ۴۹ دوباره تغییر کرد و ارنست آسانتی، گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 

علی مبخوت که به دنبال تثبیت صدرنشینی در جدول گلزنان لیگ برتر امارات بود، گل پنجم الجزیره را در دقیقه ۷۹ روی پاس بارازیته و با شوت زمینی به ثبت رساند تا تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۱۹ افزایش دهد.

 

الجزیره که در دیدار اخیرش برابر الشارجه صدرنشین شکست خورده بود، امشب موفق به جبران آن شد و با نتیجه پُر گل ۵  بر یک العین پُر ستاره و آسیایی را شکست داد تا ۳۷ امتیازی شده و با صعود به رده سوم جدول لیگ برتر امارات، فاصله خود با العین را به یک امتیاز کاهش دهد.

 

العین امارات که با این باخت ۳۸ امتیازی و در رده دوم جدول ماند، دوشنبه شب هفته آینده در سومین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا، مهمان تیم الدحیل قطر خواهد بود.

 

امارات العین الجزیره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات العین الجزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال عربستان  در بازی رفت مرحله  نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه چهار بر دو مغلوب العین امارات شد.
تا قبل از این بازی الهلال قدرتمند یک تیم شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسید و رکوردهایی در این باره شکسته بود اما العین نشان داد قدرت اول غرب آسیا شکست‌ناپذیر نیست.

در سال‌های اخیر اینگونه بوده که هر تیمی از غرب آسیا قدرتنمایی کرده برای رسیدن به فینال باید از الهلال پرستاره عبور می‌کرده و شکست دادن این تیم کار دشواری بوده که با جذب ستاره‌هایی چون نیمار، مالکوم، میتروویچ و ... بسیار دشوارتر هم شده اما العین نشان داد می‌تواند از این سد بزرگ هم عبور کرد.

با پیروزی العین حالا بیشتر از هر تیمی دیگری سپاهان باید افسوس بخورد و آه حسرت بکشد چرا که این تیم در مرحله یک هشتم نهایی در هر دو بازی رفت و برگشت شرایط پیروزی مقابل این تیم قدرتمند را داشت اما با ده نفره شدن و اشتباهات عجیب و غریب شکست خورد تا در انجام این کار بزرگ عاجز بماند.

العین امروز به تمام تیم‌های آسیایی و از جمله سپاهان نشان داد می‌توان با برنامه‌ریزی، انسجام و تمرکز در میدان حتی الهلال قدرتمند را شکست داد. هر چند سه گل از چهار گل العین با ضربه پنالتی به دست آمد اما نمی‌توان برد بزرگ این تیم را زیر سوال برد و به بخت و اقبال ارتباطش داد.

العین در کمال شجاعت و جسارت تمام با الهلال پرستاره رودررو شد و لایق این پیروزی درخشان بود و حالا با شرایط روانی مساعد پا به بازی برگشت خواهد گذاشت و شانس زیادی برای فینالیست شدن دارد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در پایان مرحله گروهی هیچ کس تصور نمی‌کرد تیمی مثل العین تا اینجا پیش بیاید و بعد از حذف النصر حالا در آستانه حذف دیگر غول پرستاره عربستانی باشد.

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق