Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیو مک منمن از فلورنتینو پرز تمجید کرد. 

طرفداری- استیو مک منمن بازیکن اسبق رئال مادرید در خصوص مسائل مختلف از جمله فلورنتینو پرز و بازگشت زیدان صحبت کرد.

به نقل از مارکا، با رفتن رونالدو، رئال مادرید در گلزنی مشکل داشت و زیدان به همین دلیل کهکشانی ها را ترک کرد. جولین لوپتگی و سانتیاگو سولاری نیز نتوانستند بدون کریستیانو رونالدو، عملکرد خوبی به عنوان مربی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک منمن در خصوص رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز گفت:

من یکی از بزرگترین هواداران فلورنتینو پرز هستم. چگونه می توان از او طرفداری نکرد، وقتی در پنج سال چهار لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان آورده است. حالا زیزو را به تیم برگردانده است. تنها دلیل عملکرد بد او را می توانم به  ناکامی امسال رئال مادرید اشاره کنم. هر کسی می توانست حدس بزند که وقتی کریستیانو رونالدو برود و جانشینی برایش به خدمت گرفته نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد اما در کل مشکلی با پرز ندارم.

مک منمن در مورد جدایی رونالدو و زیدان در تابستان گذشته سخن گفت:

رفتن زیدان به علاوه نخریدن جانشین برای رونالدو یک شوک بزرگ بود. اگر با تضمین در کنترل گرفتن شرایط به رئال مادرید برگشته است، باید بگویم که لیاقتش را دارد. بعد از سه قهرمانی پیاپی در دو سال و نیم حضور روی نیمکت تیم لایق در دست گرفتن کنترل تیم است. 

او ادامه داد:

من نمی دانم که آیا زیدان از جدایی کریستیانو رونالدو و نخریدن جانشین برای او با خبر بود یا نه اما اگر از این موضوع خبر داشت، کار درستی را انجام داد؛ چون مشخص بود مشکلاتی وجود خواهد داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!

لوکیتا سی و چهارمین ال کلاسیکوی خود را تجربه کرد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

لوکا مودریچ که با بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها در این جدال حاضر شده بود، عملکرد خوبی در زمین ارائه کرد و مثل همیشه تأثیرگذار ظاهر شد. قرارداد مودریچ که در آستانه ۳۹ سالگی است، تا پایان فصل جاری با رئال مادرید اعتبار دارد و هنوز مذاکره‌ای بر سر تمدید آن صورت نگرفته است. پیش‌تر اعلام شده بود که مودریچ به احتمال زیاد در تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید را ترک می‌کند و احتمالا راهی لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، با این حال هنوز هیچ خبری در مورد آینده هافبک کروات تایید نشده‌است و هواداران رئال باید چند هفته دیگر منتظر بمانند.

پس از پایان بازی دیشب، هواداران رئال مادرید که از پیروزی بزرگ تیمشان خوشحال بودند، اتوبوس حامل بازیکنان لوس بلانکوس را احاطه کرده و در حمایت از آن‌ها شعار سر دادند. طرفداران رئال مادرید در بخشی از جشن خود، از لوکا مودریچ خواستند قراردادش را تمدید کند و برای دست کم یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند. آن‌ها با شعار (لوکا، بمان) خواسته و آرزوی خود را به اطلاع لوکیتا رساندند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!