Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@23:47:40 GMT

منچسترسیتی ۲-۰ کاردیف؛ بازگشت به صدر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۹۳۳۷

منچسترسیتی ۲-۰ کاردیف؛ بازگشت به صدر

منچسترسیتی با پیروزی ۲-۰ مقابل کاردیف، به صدر جدول لیگ برتر برگشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان پپ گواردیولا در شبی که کاملا برتر از حریف بودند، در نهایت با گل های کوین دی بروین و لروی سانه در نیمه اول به پیروزی رسید و توانست بالاتر از لیورپول، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت خوب در همان دقایق ابتدایی، در دقیقه 6 به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی پاس در عمق آیمریک لاپورت بود که کوین دی بروین درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و ضربه او از زاویه بسته، وارد دروازه کاردیف شد.

برتری سیتی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که لروی سانه در دقیقه 9 برتری تیمش را دو برابر کند اما ضربه او را دروازه بان کاردیف مهار کرد.

6 دقیقه بعد، روی اشتباه مانگا، سیتی صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد اما ضربه گابریل ژسوس از داخل محوطه جریمه، از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات سیتی ادامه داشت و این تیم در دقایق 27 و 29، صاحب دو موقعیت خوب دیگر شد اما ضربه ژسوس و فیل فودن، راهی به چهارچوب دروازه  تیم میهمان پیدا نکرد.

فشار حملات میزبان سرانجام در دقیقه 44 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. ارسال ریاض محرز از سمت راست، روی تیر دوم به گابریل ژسوس رسید و او هم با سینه توپ را برای سانه فراهم کرد. ستاره آلمانی هم با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه کاردیف فرستاد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات سیتی آغاز شد و این تیم می توانست خیلی زود به گل سوم برسد اما حضور به موقع اتریج، دروازه کاردیف را نجات داد. سه دقیقه بعد، ارسال خوب دی بروین، فرناندینیو را صاحب موقعیت کرد ولی ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات سیتی لحظه به لحظه شدت می گرفت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما این موقعیت ها یکی بعد از دیگری از دست می رفت؛ از جمله در دقیقه 69 که ضربه فیل فودن به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری سیتی تا دقایق پایانی ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود سیتی به پایان رسید. با این 3 امتیاز، سیتی 80 امتیازی شد و با یک امتیاز برتری نسبت به لیورپول، صدرنشین شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال منچسترسیتی کاردیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد

در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی یک - یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته ۳-۳ تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه ۱۲ توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. من‌سیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه ۷۶ قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

این گل باعث تکرار تساوی دو تیم شد و با توجه به عدم وجود قانون گل زده در خانه حریف، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد، اما در ۳۰ دقیقه اضافی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

در ضیافت پنالتی‌ها اگرچه این رئال بود که ضربه اولش توسط لوکا مودریچ باتجربه هدر رفت - در حالی که پیش از او خولیان آلوارس مهاجم سیتی ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد -، اما در ادامه دو بازیکن سیتی برناردو سیلوا و متئو کواچیچ ضربات‌شان را هدر دادند و بالعکس جود بلینگام و لوکاس واسکز ضربات دوم و سوم رئال مادرید را به گل تبدیل کردند. فیل فودن و ادرسون دو بازیکن بعدی سیتی بودند که ضربات‌شان را گل کردند، اما در سمت مقابل نیز همین اتفاق برای ناچو و آنتونیو رودیگر دو مدافع رئال مادرید رخ داد و به این ترتیب نماینده اسپانیا فاتح ضیافت پنالتی‌ها شد و علاوه بر گرفتن انتقام شکست فصل گذشته از حریف انگلیسی، صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی باشد.

مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی روز ۱۱ اردیبهشت به میزبان بایرن مونیخ برگزار خواهد شد و دو تیم یک هفته بعد در مادرید بازی برگشت را انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ برد پر استرس استقلال؛ بازگشت آبی‌ها به صدر با گام‌های لرزان
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی