Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، میلاد رضایی مسئول گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) دانشگاه آزاد هشتگرد در گفتگو با خبرگزاری بسیج  به تشریح فعالیت های در حال انجام این گروه جهادی دانشجویی در ایام نوروز ۹۸ پرداخت .

وی افزود: گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) متشکل از ۵۰ نفر برادر و خواهر دانشجویان آزاد هشتگرد به مدت یازده روز در روستاهای اطراف شهر تنکمان اقدام به خدمت رسانی پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) در ادامه به تشریح فعالیت های در حال انجام پرداخت و اظهار داشت : تیم های تخصصی گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) در عرصه های عمرانی،فرهنگی و آموزشی در روستاهای علی سید،دولت آباد،محمدآباد،کریم آباد و اقبالیه در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اهم فعالیت های در حال انجام تصریح کرد : گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) در عرصه عمرانی اقدام بهن مرمت و بازسای خانه محروم و ساخت غسالخانه پرداخته اند.

رضایی درپایان با اشاره به اینکه خدمت رسانی به محرومان و افراد کم برخوردار جزء اهداف اصلی گروه های جهادی است خاطر نشان کرد: در عرصه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار ؛ مسئولان نیز باید پابه پای جهادگران در این مناطق حضور داشته باشند و به حل مشکلات مردم این مناطق بپردازند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • خدمت رسانی گروه جهادی در روستای کاشیدار آزادشهر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان