Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@01:55:17 GMT

دستگیری معلم مهد کودک به اتهام مسمومیت دانش‌آموزان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۰۷۴۲

ساعت 24- در پی بیماری ۲۳ دانش‌آموز یک مهد کودک در چین، پلیس این کشور معلم این مهد را به اتهام مسموم کردن این کودکان دستگیر کرد.

 به گفته پلیس شهر "ژیاوزو"ی چین تصور می‌شود این معلم مهد کودک غذای دانش‌آموزان خود را به طور عمدی با نیترات سدیم مسموم کرده باشد.

حال یکی از این کودکان که پس از خوردن صبحانه مهد کودک دچار ضعف و استفراغ شده بودند،  وخیم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هفت کودک نیز در بیمارستان بستری بوده و ۱۵ کودک دیگر هم پس از دریافت درمان‌های پزشکی لازم از جمله شست‌وشوی معده، از بیمارستان مرخص شده‌اند.

پلیس چین هنوز  به دنبال انگیزه این معلم از چنین اقدامی است؛  هرچند که رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند این معلم در پی انتقام از یکی از همکاران خود دست به چنین عملی زده است.

نیترات سدیم به عنوان یک افزودنی غذایی برای فرآوری گوشت استفاده می‌شود، اما میزان زیاد آن سمی بوده و می‌تواند کشنده باشد.

بنا بر گزارش اسکای نیوز، این نخستین باری نیست که در چین چنین حملاتی توسط افراد کینه‌جو یا بیماران روانی صورت می‌گیرد. برای مثال در سال ۲۰۰۲ میلادی ۴۲ نفر که عمدتا دانش‌آموز بودند با خوردن غذای مسموم به سم موش در "نانجینگ" جان باختند. قاتل پس از محکومیت، اعدام شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی