Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن قزوین به همراه ۲۷ کارشناس فنی برای ارزیابی میزان خسارتها به نورآباد لرستان اعزام شدند.

اصغر گونجی  از اعزام تیم‌های کارشناسی به مناطق سیل زده خبر داد و اظهار کرد: از اولین ساعات وقوع سیل در استان‌های لرستان، خوزستان و فارس تیم‌های کارشناسی بنیاد مسکن هم در آماده باش کامل قرار گرفتند تا در صورت لزوم وارد مأموریت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین تصریح کرد: با توجه به مأموریت محول شده به قزوین مقرر شد به عنوان استان معین لرستان تعیین شویم که در این راستا ارسال ماشین آلات سبک و سنگین به روستاهای این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

گونجی بیان کرد: با حضور مدیرکل بنیاد مسکن کشور در لرستان هماهنگی لازم صورت گرفت و ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین از جمله کامیون، لودر، بیل مکانیکی و کمرشکن به لرستان ارسال شد.

وی اظهار داشت: اولین گام تعیین میزان خسارت و کارشناسی واحدهای تخریب شده است که در این راستا نیز ۲۷ نفر از کارشناسان و مهندسان استان قزوین به منطقه نورآباد لرستان اعزام شدند.

گونجی اضافه کرد: در این منطقه بیش از ۴۰۰ روستا وجود دارد که کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در همه روستاهای نورآباد حضور یافته و خسارات را برآورد خواهند کرد تا پس از آن مراحل دیگر برای بازسازی آغاز شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین بیان کرد: در استان لرستان بیش از ۷ هزار واحد آسیب دیده است و امروز تعداد ۲۵ نیروی نظام فنی و روستایی بنیاد مسکن قزوین عازم لرستان شدند تا مأموریت خود را آغاز کنند.

وی گفت: ۵ استان کشور به عنوان معین استان لرستان تعیین شده‌اند که قزوین هم در زمره آنهاست و با تعیین محدوده مأموریت برای انجام مراحل بعدی هم آماده خواهیم شد.

گونجی بیان کرد: با کسب تجربه از حوادث گذشته تلاش می‌کنیم با سرعت وارد فاز عملیاتی شده و به کمک آسیب دیدگان بشتابیم اما باید دانست که مشکلات ناشی از سیل بسیار فراتر است و در این حوادث «درجا سازی» نداریم و شاید جابجایی روستا صورت گیرد که کار طولانی و هزینه بر است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سیل مسکن قزوین لرستان سنگین عکس سیل جوان مردم لرستان فیلم خودکشی جاده نجات رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل تجری شامگاه سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در سال‌های گذشته برخی از ماشین‌آلات خدمات شهری به پیمانکاران واگذار شده بود و این موضوع یک دغدغه جدی برای ما به‌وجود آورد که اگر پیمانکاران همراهی لازم را نداشته باشند، با چالش‌هایی متعددی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: برای برطرف کردن این دغدغه سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات در حوزه خدمات شهری هزینه شد و در بودجه امسال نیز ۲۵ میلیارد تومان دیگر برای این امر در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست، خدمات شهری، سیما و منظر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بخشی از باکس‌های زباله در شهر گرگان تخریب یا فرسوده شده است و در بودجه امسال خریداری دو هزار باکس زباله برای شهر گرگان پیش‌بینی شد.

کد خبر 6080402

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان